voorstellen

Hoi Ano, hoe is de HSG gegaan? Viel het je mee?
Ongie is hier weer bijna over, maar nu moet ik voor de samenlevingstest, zal je alleen net zien dat we die week op vakantie zijn. Valt niet echt mee om het juist te plannen. Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,

Wat fijn dat je aan me denkt.
De HSG deed erg veel pijn, kon wel janken.
Ik had pijnstillers genomen, maar ze werkten niet :-(
Ik heb meteen gezegd dat ik dit niet mee doe.
Ik hoop voor anderen die dit lezen dat ze ook de positieve reacties over de HSG lezen. Ik zal die ene % wel zijn waarbij ht niet helemaal loopt zoals men verwacht...
Gelukkig was hij positief, en dat was de laatste drempel. Over 1.5 week terug komen en dan zal er wel een IUI gepland worden.. Zo spannend allemaal.

Weet je de datum van je samenlevingstest al? Wanner ga je met vakantie en ga je ver weg?

liefs Ano
x

Hoi Ano,
Ik ga vrijdag 30 april op vakantie. Naar de Veluwe. Even een weekje weg. Ik kon donderdag nog komen voor de samenlevingstest. Hoop maar dat het dan goed genoeg is. Nog niet te vroeg bedoel ik dan. Ben benieuwd wat er uit de samenlevingstest komt.

Balen dat je veel last had bij de HSG. Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad. Ze denken dat ik misschien een verkleving heb door de curretage. Dan zouden ze een iets andere route volgen als normaal, maar weet niet hoe of wat. Donderdag toch nog maar eens goed navragen.

Krijg je dan al meteen de uitslag bij de HSG? Anderhalve week is alweer snel.
Moet je voor de HSG ook in een bepaalde week van je cyclus zitten?

Liefs Vlinder

Hoi Ano,
Ik ga vrijdag 30 april op vakantie. Naar de Veluwe. Even een weekje weg. Ik kon donderdag nog komen voor de samenlevingstest. Hoop maar dat het dan goed genoeg is. Nog niet te vroeg bedoel ik dan. Ben benieuwd wat er uit de samenlevingstest komt.

Balen dat je veel last had bij de HSG. Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad. Ze denken dat ik misschien een verkleving heb door de curretage. Dan zouden ze een iets andere route volgen als normaal, maar weet niet hoe of wat. Donderdag toch nog maar eens goed navragen.

Krijg je dan al meteen de uitslag bij de HSG? Anderhalve week is alweer snel.
Moet je voor de HSG ook in een bepaalde week van je cyclus zitten?

Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,

Wij gaan ws ook het weekend weg, ff helemaal niets! Spannend om net voor je vakantie de samenlevingstest te hebben. Niet verdrietig zijn wanneer het negatief is hoor, zegt blijkbaar niet alles.
Krijg je na de samenlevingstest een baarmoederonderzoek? Deze vond ik meevallen, zelfs mooi om te zien. Wel spannend, kan me voorstellen dat je hier meer duidelijkheid over wil hebben.
Na de HSG legde de gyn meteen uit dat alles er goed uitzag. Kort hoor, zomaar een halve minuut en weg was hij weer (was niet mijn eigen gyn).
Wel zei hij dat mijn eileiders dun zijn, mmm, zou dat kwaad kunnen? Ga er zelf vanuit dat dit niet het geval is. Volgens mij hoef je qua cyclus niet ergens te zitten, ik zat bij toeval in het midden (nadeel, want ik vind dat een maand verspilt, maar ja).
Ik hoop as maandag te horen te krijgen dat we doorgaan voor de IUI.
Volgens mij is volgende week mijn periode ergens en dan maar aftellen!

Jij succes as donderdag! en veel plezier op je vakantie.

x Ano

Hoi Ano,

Idd donderdag de samenlevingstest. Ik hoop dat het dan goed is, anders zijn we op vakantie en is er weer een maand gemist. Wat hierna precies de bedoeling is weet ik niet. Omdat ik al eerder een miskraam heb gehad en daarvoor gecurreteerd ben gaan ze volgens mij niet eerst een baarmoederfoto maken, maar gelijk zo'n onderzoek. Donderdag nog maar eens goed navragen.

Ik denk ook niet dat het kwaad zou kunnen dat je eileiders dun zijn, aangezien je zaadcellen al niet eens met het blote oog kan zien, maar ja wat is in hun ogen dun?

Heb jij wel een contante en regelmatige cyclus!
Veel plezier ook voor jullie als jullie een weekendje gaan en zowieso veel succes maandag!

Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,

Je zal al wel zenuwachtig zijn. Niet doen hoor, valt
alles mee. De gyn zegt altijd dat hij bij mij niet weet wat hij moet. Mijn cyclus is niet regelmatig en mijn temperatuur fluctureert continu van 36.3 naar 36.9. Dat maakt het moeilijker om bepaalde onderzoeken te plannen. Gevolg is dan soms 2 onderzoeken in één week, ha ha ha, erg leuk! En maar vrijen op bevel...mmm.
Ik ga me voorbereiden op de vakantie. Laat je morgen nog even weten hoe het is geweest?

x Ano

Hoi Ano, had helaas geen tijd meer om even te laten weten hoe de samenlevingstest was. Hij was dus net te vroeg. Ze kon wel een zaadcel zien, maar die lag stil, maar dit wilde niets zeggen zei ze, want dat kon ook omdat we misschien een dag te vroeg waren, maar aangezien het een dag erna niet getest kon worden, moet het dus toch een maand worden opgeschoven. Toch balen, want als het gewoon niet wil lukken is het toch wéér een maand verder. Ik vond het verder geen pijnlijk onderzoek. Alleen was de eendenbek in de eerste instantie een beetje te warm. Geen pretje, maar geen ramp, haha! Ik heb wel een heerlijke vakantie gehad. Zit nu weer op het wachtbankje, altijd spannend!
En jij? Hoe was jouw weekendje weg? En wanneer moet je weer terug?
Ik hoor wel weer van je.

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan