voorstellen

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

ik heb zelf het idee dat ik veel nieuwe namen zie staan, is het leuk om weer even met een nieuwe voorstel ronde te beginnen?
waar je vandaan komt, hoe oud je bent, wat je doet in dagelijks leven, 1e,2e,kindje, hoeveelste ronde enz...?laat maar weten of er nog interesse voor is

Liefsss

ik ben petra uit ridderkerk en ben 30 jaar ik werk op een kinderdagverblijf na 9 jaar een baby groep nu op een peutergroep.
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en zitten in de 3 de ronde...

groetjes petra

ik ben damiët
uit zwijndrecht
ik ben arbeidsongeschikt
en heb al 2 kinderen
de oudste is 5 en word dit jaar 6
en de jongste word volgende week vrijdag 3

wij zijn nog aan het wachten of het deze week ongi word
of testen moest vandaag ongi worden maar nog niks wie weet morgen
ronde 2 of 3 ben dat ff kwijt

groetjes

Hoi,

Ik ben (net) 38 jaar en we hebben twee kinderen. We willen graag een derde kindje en hebben samen op oudejaarsdag besloten er voor te gaan. Spannend, zeker omdat ik niet zo piep meer ben...

Leuk om zo in contact te komen met andere vrouwen!
Groetjes!!

hoihoi
ik ben 33 en werk in een kleutergroep (1 en 2)
we hebben een prachtige dochter die donderdag 3 wordt en zitten nu in de tweede ronde voor een tweede moppie.
ben ondertussen 6 dagen overtijd en weet nog niet zo goed of ik nou zwanger ben of gewoon een lange cyclus, voel wel vanalles maar dat had ik vorige maand ook we willen donderdag gaan testen

moet ik zelf ook nog even he?
Ik ben 25 jaar, woon in Hoogeveen en werk ook op een kinderdagverblijf!
ben gelukkig getrouwd met mijn lieve man, en we hebben al samen een hele mooie lieve dochter van 2 jaar waar we heelrijk van genieten!
@las; ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!

liefs

hoi...
Ik ben 23, woon in Overijsel, werk als pb`er met jongvolwassen met een licht verst. beperking.
ben getrouwd en samen hebben we een geweldige zoon van bijna 2, waar we graag een broertje/zusje voor willen..
Zitten nu net in ronde nummer 3, even wachten tot de duiveltjes voorbij zijn..en dan weer gezellie klussen...

Succes allemaal en dat we maar snel zwanger mogen zijn!!!

Liefs

Ik ben Lotte, 30 jaar en werk in een drogisterij.
Ben getrouwd en hebben een dochter van 1.
Zit nu in "klus"ronde 2.

Iedereen succes

Terug
Bovenaan