voorstellen

Hoi hoi, nou ikke dan ook maar effe.
Ik heet Tamara, ben 30 jaar en woon in Zetten. Ik ben bijna 7 jaar getrouwd, hebben een zoon van bijna 6 en een dochter van 2,5. Willen graag nog een derde spuit erbij en misschien is die al in de groei. Ik heb mijn NOD gehad, ben niet ongi, maar test pas in het weekend. Bij mijn vorige zwangerschappen kwam pas een week later te zien dat ik zwanger was, daar ben ik nu ook weer bang voor... dus we wachten nog effe.

Ik ben in het dagelijks leven assistent van mijn man. Hij heeft een eigen bedrijf en werk vanuit huis en ik heb een eigen zaakje in het maken van taarten en het geven van workshops hierin.

Nou wie volgt????

nou ik ben hilda uit zaandam. Ik ben werkzaam in de ouderenzorg als verzorgende i.g. Weet niet in welke ronde ik zit maar ben met de pil gestop in dec 2009. als ik zou moeten schatten zou ik in ronde 16 moeten zitten.
wij zijn bezig voor ons eerste kindje die nu toch maar snel moet komen (ben het wachten zat).

groetjes hilda

Hai,

Ik ben Melian, 31 jaar. Ik werk als medewerker personeelszaken.

Al jaren loop ik rond met een kinderwens, maar een aantal maanden geleden zijn we dan toch echt gestart met 'proberen'. Op dit moment zit ik in ronde drie en NOD is aanstaande maandag. Spannend, spannend!

Leuk om jullie verhalen te lezen.

Groetjes,
Melian

hoi meiden , ik zal ook weer ff.ik ben esther,32 jaar oud,getrouwd, mama van een zoon van 9,pleegdochter van 7 en zoontje van 20 maanden en bezig voor kindje vier.wij gaan nu voor ronde 2 en ik woon in het zuiden des lands. ik werk als trajectbegeleidster bij een maatschappelijke welzijnsinstelling,voornamelijk job/lifecoaching wat ik doe.groetjes en succes allemaal

Hallo!

Ik ben Daisy, 28 jaar en mijn vriend heet Marco. Ook wij zijn inmiddels anderhalf jaar bezig met zwanger worden.
In december zijn we voor de eerste keer naar de gynaecoloog geweest, nu inmiddels 2 keer.
De eerste dag van mijn cyclus moet ik bellen voor de volgende afsrpaak: een HSG.

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje.
5 dagen in de week ben ik op mjin werk te vinden, ik sta voor een groep 4. Daarnaast ben ik p[ maandagavond vrijwillger bij een aangepaste manege, waar ik soms ook rijd. Op donderdagavond heb ik mijn eigen paardrijlessen. Vanavond ga ik voor het eerst een lesje body step uitproberen!! Wat voor sport ik verder doe, hangt een beetje af van waar ik die dag zin in heb, meestal wel groepslessen.
Naast sporten lees ik graag chicklits en vind ik het heerlijk om naast mijn mannetje weg te kruipen onder een dekentje bij een romcom!

Ik heb vorige week aan mijn collega's bekend gemaakt waar we mee bezig zijn en het lucht echt op!
Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar ik zou het vertellen. Zelf zag ik er erg tegenop, maar de reacties waren super!

Heel veel succes!

Liefs Daisy

Hey!

Ik ben Lisette, 27 jaar. Woon in Gelderland en werk al coordinerend ondersteuner bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten.
Ik heb al ruim 12 jaar een lieve vent (al hadden we gister wat onenigheid maar ga er vanuit dat hij na z'n werk weer thuis komt hahaha).

We gaan voor ons eerste kindje worden en we zijn nu n half jaar bezig.

Liefs voor iedereen!

hahah Lisette,
hij komt vast wel weer thuis toch....?als je lekker eten voor hem klaar maakt, potje bier neer zetten en zijn sloffen haha is het zo weer goed!
liefs

Terug
Bovenaan