voorstellen

Hallo,

Ik heb net al een post op het forum gedaan, maar ik bedacht dat het ook wel aardig is als ik me even voorstel. ;)
Ik ben Gwyn, 30 jaar en nu 5 weken en 1 dag in verwachting van mijn eerste kindje. De zwangerschap was niet gepland, maar wat mij betreft wel gewenst. De aanstaande papa was echter niet blij en heeft de benen genomen. Hij wil er niks mee te maken hebben.
Ik voel me (daardoor) erg onzeker en het lijkt me fijn hier mijn ervaringen, gevoel en twijfels te kunnen delen.

groetjes, Gwyn
 
Ten eerste Welkom! ;)

Enn Laat je Vooral Niet Onzeker Maken Door zo'n Lafbek! Laten we dat even voorop stellen!

Ik ben Esther, 22 en nu ook zwanger van mijn eerste, nu 18 en halve week... duss bijna 20 weken echo!

Geniet er vooral heel veel van, hoop wel dat je steun uit andere hoeken krijgt? ouders, vrienden?

Liefs
 
Hoi Esther,

Bedankt voor je leuke reactie. :)
Ik doe mijn best me niet onzeker te laten maken, maar de lafbek in kwestie doet niks anders dan me vertellen dat hij niets met de baby te maken wil hebben en bovendien dat hij het ook niet bij mij vindt passen. Hij vindt mij ook te jong... :-S (IK BEN DERTIG!). Ben flink klaar met hem, maar 't maakt me wel emotioneel.... en dat samen met zwanger zijn, je "anders" voelen, niet weten wat wel en niet zo hoort.... Nu ook nog een beetje bruin bloedverlies (zie andere post)... dat maakt dat ik me niet heel happy voel.

Mijn ouders steunen me gelukkig wel heel goed en één vriend van me weet er inmiddels ook van. Aan anderen durf ik nog niet goed te vertellen dat ik zwanger ben, omdat het nog zo pril is. Dan wacht ik liever de eerste echo af, zodat ik zeker weet dat alles goed is.

Jij bijna je 20 weken echo? SPANNEND!
 
Hoi,

Aller eerst welkom!

Wat een lul is die gast zeg. Hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen.

Ik ben zelf ook onverwacht zwanger geraakt. maar we zijn er heel blij mee. kunnen nu dan ook echt niet wachten.

ben nu zelf 35 weken zwanger dus de laatste loodjes.

Zorg goed voor jezelf, en probeer er zoveel mogelijk over te praten. je kunt hier altijd terecht voor vragen.

succes en geniet ervan , het is zo voorbij :D

liefs Renske
 
Hoi Hoi

Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Jammer dat je "vriend" het niet ziet zitten, terecht dat jij hem niet meer ziet zitten!

Hopenlijk kan je er toch nog nog een beetje van genieten!
 
Welkom Gwyn!
1. VAN HARTE GEFELICITEERD
2. Verbreek al het contact met die eikel, neem een nieuw nummer en zie tzt maar wat je doet met hem als vaderfiguur
3. Je bent niet te jong
4. Je ouders steunen je onvoorwaardelijk
5. Een zwangerschap is een wonder, een kado
6. GENIETEN!!

Zo, heel veel succes.
Zelf 25 jaar, net 1 jaar samen met m'n vriend, al m'n vrienden van vroeger verklaren me voor gek, maar na ziekenhuisonderzoeken afgelopen november is mijn zwangerschap een mirakel!!!

Nu 20 weken, het wordt een jongen.
 
Te jong?! Zegt die dat echt?!

Dat ie er zelf nog niet aan toe is dat moet hij weten maar jij bent jij...en als het voor jou goed voelt dan is het goed! :D

En dat bloedverlies kan ook innestelen zijn, dat heb ik ook gehad.... ook met 5 a 6 weken, wel enorm gelachenn... met een vriendinnetje en een leeg potje pindakaas met urine naar de dokter... :p bleek niks te betekenen, maar je zou even kunnen testen voor blaasontsteking?

Succes Weer! :)
 
Ha Gwyn,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en zoals vele anderen ook al reageren, naar dat de vader ervan door is. Laat je echter niet gek maken, jij voelt zelf het beste wanneer je er klaar voor bent en geniet verder zoveel mogelijk. Het is een wonder om mee te maken. Ik ben zelf 24 en nu 34 weken zwanger. Dus 30 te jong? haha wat moet ik dan wel niet zijn ;)

Liefs
 
Terug
Bovenaan