voorstellen

:) Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!

Heb gisteren weer een heel gesprek met de vader gehad. Hij blijft erbij dat hij vindt dat ik het weg moet laten halen. Hij wil geen kind en hij wil ook niet dat er ergens eentje van hem rondloopt. Tsja... Ik voel me helemaal niet goed bij een abortus. We hebben er bijna ruzie over gehad. Hij zei ook dingen als dat het kind wel heel ongelukkig moest worden, zonder hem. :-S Nou, ik denk dat het kindje blij mag zijn, ik zal het alle liefde geven die het nodig heeft en ik vind wel een lievere man!
Uiteindelijk zei hij dat hij mijn keuze respecteert, maar dat hij dan wel hoopt dat ik aan niemand vertel dat het zijn kind is, omdat hij bang is voor reacties. :-S LOSER!
 
Hoi Gwyn!

Nogmaals proberen. Had net een post liep de comp vast :S

Heeft die 'vriend' van jou ze wel allemaal op een rijtje staan? JOUW kindje heeft z'n vader niet eens nodig om gelukkig te worden! Hij verdiend het niet eens om vader genoemd te worden! Wel de lusten niet de lasten :S

Ikzelf ben opgegroeid zonder vader, omdat die van mij mij niet wilde erkennen als zijn kind! Nou ik heb geweten wie het was (inmiddels is hij overleden) en 'dat' wilde ik niet eens als vader hebben! M'n moeder heeft me alleen opgevoed en ik ben niks te kort gekomen en denk terug aan een super jeugd met liefhebbende en gelukkige moeder.

Dus meid.. lekker laten gaan die gast en genieten van je zwangerschap en JOUW kindje! Niet te veel stress hebben om hem, want dat is precies waar die je hebben wilt en dan gaat het misschien mis.

Zoek hier steun of misschien kan je in je nabijde omgeving goed met iemand praten?

Meid, sterkte en houd ons op de hoogte! :)

Groetjes Girl89, 34 weken (onverwachts) zwanger en pas 21 dus te jong ben je nooit ;)
 
Terug
Bovenaan