voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Sinds afgelopen woensdag hebben mijn vriend en ik besloten voor ons eerste kindje te gaan. Ik word in januari 27 en we zijn in maart 2012 alweer 9 jaar samen. Ik ben natuurlijk helemaal in mijn nopjes dat mijn vriend er nu ook voor wil gaan (ik zelf wilde al in mei). A.s. donderdag is mijn laatste pil en in januari is dus mijn 1ste NOD. Vanaf nu zal ik het forum lezen en af en toe reageren of vragen stellen. Hopelijk worden we snel zwanger. Groetjes

Hallo a.1985

Welkom bij de club! Spannende beslissing en een spannende periode voor jullie! Ik hoop dat jullie snel in verwachting mogen zijn van jullie 1ste kindje!
Houd er wel rekening mee dat je lijf waarschijnlijk even moet 'ontpillen' voordat je een regelmatige cyclus hebt (maar dat is bij iedereen weer anders)

Schrijf gewoon lekker je verhaal en er is altijd wel iemand voor advies of een luisterend oor!

Succes! Liefs Lynn.

Ik heb je ook gelijk in het NOD lijstje gezet zoals je had gevraagd, dat kan je overigens zelf ook doen door het LAATST geplaatste lijstje te kopiëren en onderaan te plakken bij reageren...

Nogmaals succes meid! Liefs

Hallo Lynn.
Bedankt voor je bericht.
Ik heb idd het eea over het ontpillen gelezen. Ik zal merken hoe het gaat, hopelijk valt het allemaal mee. Ik hoop dat ik 24 jan mn eerste NOD heb, dan heb ik gewoon een cyclus van 28 dagen. Ik heb geen idee meer hoe mn cylcus voorheen was voor mn pil, al zo lang terug...

Ik vind het wel fijn dat ik hier kan vertellen dat we ervoor gaan. Gisteren was ik bij een vriendin en wilde ik het nml graag vertellen, maar toch maar niet gedaan. En dan kom je afgelopen half jaar overal baby's tegen of zwangere vrouwen...dus ik ben blij dat mn vriend er nu ook voor wil gaan.

Ik zal in ieder geval proberen te kijken hoe mijn slijm is waar meerdere over praten zodat ik erachter kom wanneer en of ik mn eisprong heb.

Groetjes

Je moet het indd maar even bekijken.... je kent je eigen lijf het beste maar soms word je goed voor de gek gehouden.... Dat slijm verhaal....hahaha....tja....Daar had ik laatst ook een vraag over omdat dat 'nieuw' was voor mij terwijl mijn man en ik al behoorlijk lang bezig zijn voor ons eerste kindje en nu in de medische molen zitten.... Ik bedoel ermee te zeggen dat niet iedere vrouw hetzelfde is en hopelijk gaat het bij jou allemaal voorspoedig, daar gaan we vanuit! :)

Fijne avond! Liefs

P.s. Je kan ook gebruik maken van ovulatietesten om een wat beter beeld te gaan krijgen van je vruchtbare dagen.....

WELKOM!!

Wat leuk dat jullie voor een kindje gaan!
Wat Lynn zegt, iedereen is weer anders, iedereen heeft andere ervaringen, maar er zit altijd wel een antwoord tussen op je vraag. Gewoon gezellig meekletsen kan natuurlijk ook.

Groetjes!

bedankt voor jullie reacties.

Even een gewone vraag over dit forum: ik zag nu dat ik al meerdere reacties heb gehad (heel fijn) maar ik krijg geen email hierover... Klopt dat of moet ik ergens iets aanvinken?

Een ander vraagje: afgelopen woensdag per ongeluk mijn pil vergeten en pas donderdag weer de volgende genomen(dus 1 pil niet genomen). (is me eigenlijk nog nooit overkomen, was wrs in mn nopjes en in de war haha) het is pas de bedoeling dat ik volgende wk donderdag eindig, dus toch maar doorgegaan met de strip. Kan dit het ontpillen beinvloeden, weten jullie daar wat van?

Je krijgt indd geen mail als je een reactie hebt, ook kan je geen reactie wissen of onderwerp verwijderen bij bv een dubbele post..... kortom: hou ons in de gaten! Haha!

Over je pil....volgens mij maakt dat niet uit maar ik zou wel even je laatste strip af maken, dat ontpillen heeft ook niet iedereen (ik had dat niet en gelijk een regelmatige cyclus van 28 dgn) Het komt ook wel eens voor dat het even duurt voordat je menstruatie weer op gang komt maar goed....afwachten en was he niet geduldig dan ga je dat de komende tijd wel worden :)

Terug
Bovenaan