voorstellen

Welkom!

Het klopt idd dat je geen mail krijgt als je een reactie hebt. Je moet het zelf in de gaten houden.

Volgens mij beïnvloedt dit niet het ontpillen hoor. Je kunt gewoon je strip afmaken. Ontpillen wil alleen maar zeggen dat je lichaam na het stoppen met de pil op hormonaal vlak flink in de war kan zijn. Misschien de eerste maanden een onregelmatige cyclus of een erg lange cyclus. Het kan ook dat je juist een erg korte cyclus hebt. Zelf heb ik geen enkele last gehad van ontpillen, dus ook dat is nog een mogelijkheid. Als de pil helemaal uit je lijf is verdwenen (kan best een paar maanden duren), krijg je je eigen cyclus weer. Deze hoeft overigens niet hetzelfde te zijn als voor de pil, maar je schreef al dat je die niet eens meer weet!

Succes!

Liefs Daisy

Hihi, Lynn postte terwijl ik ook bezig was! En allebei hetzelfde antwoord... Dan zal het wel waar zijn ; )

ik zal jullie idd in de gaten houden dan ;) En proberen geduldig te zijn (dat zei mijnn vriend ook al tegen me)
Ik maak inderdaad mn strip gewoon af en dan zie ik vanzelf hoe snel mijn menstruatie weer op gang komt.

Welkom! Spannend allemaal hoor! Hoop dat jullie snel zwanger zijn.......

jij ook welkom hier:)
spannend voor jullie.
hopenlijk mag je snel zwanger zijn..

liefs!!

Welkom meid, hoop voor jullie dat 2012 een vruchtbaar jaar mag zijn.

Terug
Bovenaan