Voorstellen

Hallo,
Tijdens mijn eerste zwangerschap altijd veel steun gehad aan dit forum, dus bij deze tweede zwangerschap wil ik me graag weer aanmelden. Vandaag mijn eerste echo gehad en er achter gekomen dat ik ruim 23 wkn zwanger ben. Deze kleine jongen heeft zich ruim 20 wkn heel stil gehouden, maar nu mag iedereen weten dat hij er is. En vroeger geloofde ik die verhalen nooit van vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren. Word dus een " korte" zwangerschap van 4 maanden :)

Groetjes,

Judith

Hallo Judith,

Gefeliciteerd en wat een verrassing in jullie geval. Je maakt me wel heel erg nieuwsgierig naar jouw verhaal. Ik ben ook altijd een beetje sceptisch als ik zoiets hoor. Geniet die laatste maanden nog eventjes!

Wow dat meen je niet!! Ik geloof zulke verhalen bijna niet omdat ik altijd voor de + test al weet dat ik zwanger bent, maar t schijnt echt te kunnen... Jeej 23 weken, hoe ongelofelijk! Van harte, welkom hier en leuk dat je meeschrijft!
We hebben ook een leuke club op facebook...

Hoe oud is je eerste? En jij zeker weinig klachtjes gehad eerste trimester? ;) en helemaal blij?

Geniet ervan!

Hallo allemaal,

Ja was zeker een verrassing, toen ik de test deed en deze positief was ging ik ervan uit dat ik hooguit 3 tot 4 weken zwanger zou zijn, maar bij de huisarts kreeg ik het nieuws dat het al minstens 20 weken zou moeten zijn. En vandaag na de echo dus 23 wkn.
Mijn zoontje is nu 15 mnd dus het is wel een beetje snel achter elkaar. Achteraf zijn er natuurlijk wel signalen geweest maar de afgelopen maanden zijn zo druk geweest. Een verhuizing van Aruba naar engeland, na de bevalling was ik enorm afgevallen dus ik was wel blij met die paar extra kilo's en natuurlijk zo'n kleine die ook energie vreet. Het grappige is wel dat ik nu in 2 weken tijd een enorme buik heb gekregen dus mensen in de omgeving kijken me wel heel verbaast aan. Ik maakte me wel enorm zorgen dat er misschien wat mis zou zijn met het kindje omdat je er natuurlijk geen rekening mee houd, maar nu met het positieve nieuws dat alles goed is kan ik lekker gaan genieten.

X

Whaa, wat een verhaal :). Van harte gefeliciteerd!! Heb je meteen de medische 20 weken echo gehad of krijg je die alsnog?
Mijn dochtertje (eerste) is nu 8 maand en ik ben nu weer in december uitgerekend :). Ook onverwachts, maar ik had het wel snel door, ha ha. Geniet nog van je (korte) zwangerschap!

Liefs

Terug
Bovenaan