Voorstellen

Jeetje wat n verhaal, maar wel geweldig zeg!! Kennisje van me is t ook overkomen en kindje is heeeelemaal gezond! Aruba, I like! Heb er 10 maanden gewoond en stage gelopen voor mn studie. Ben nog steeds verliefd op t eiland, tis alleen zo ongelofelijk ver weg!!

Aaaahahahaha, wat een ontzettend cool verhaal! Ik wist beide keren dat ik zwanger was. Bijna direct, dus voor ons geen verassingen. Idd een korte zwangerschap, en is toch leuk de kids kort op elkeer?

Liefs en gezellig dat je mee komt kletsen!

Wat een verhaal! Kan het me moeilijk voorstellen. En nu maar niet in de stress schieten met zo'n korte zwangerschap voor de boeg! (Dat zou ik wel doen haha)

Geniet ervan!

Wanneer is je uitgerekende datum?

Liefs

Hoi, hoi,

van harte gefeliciteerd en welkom bij de december mama's. Wat een verhaal zeg. Fijn dat alles goed is met jullie zoon.
Ik ben zwanger van de 2e en ons dochtertje is nu 16 maanden oud. Had ik ook niet echt gepland, maar ja, je kan zo weinig plannen rond zwanger worden. Lekker van genieten en je 1e kan straks lekker snel met zijn/haar nieuwe broertje spelen.

Liefs Silvia

Welkom. Een super verhaal. Ik kan me voorstellen dat als je het niet verwacht je lichaam er toch anders op reageert. Ik heb het in mijn eigen omgeving ook gezien. Het bewegen van de baby dacht ze dat het haar darmen waren, en het iets dikker worden lag aan het stoppen met roken en niet meer sporten en het niet ongesteld worden was ook niet raar, want soms werd ze dat maar 1 x in de 6 maanden. 4 weken na de ontdekking werd haar zoontje geboren. De buik heeft ze nooit echt gehad, bij de tweede wel, ze had een super mooie buik. Zo raar, maar toen wist ze er van af.

Meid gefeliciteerd en geniet ervan.

Terug
Bovenaan