Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Na even mee gelezen te hebben stel ik me nu dan voor.
Na lang twijfelen hebben we besloten voor een 3e te gaan.
Mjn oudste zijn 4 en 6.
Raar genoeg vind ik het erg spannend... net als bij mijn eerste.
Eerst elke maand die spanning... vervolgens ben je zwanger en dan nog die eerste 3 spannende maanden door...dan weer die spannende 20 weken echo.
Kortom... ik ben blij als dat allemaal voorbij is haha!
Maar eerst maar bij het begin beginnen.... en kijken of het lukt! Succes allemaal!

Hoi,

Wat leuk! Die van mij zijn ook 4 en 6. Wij hebben lang getwijfeld maar zijn er nu ook echt voor aan t gaan. De eerste twee keer was het heel snel raak (3 rondes en in een keer). Nu duurt het helaas 'iets langer'.
Dit wordt ronde vijf.
In het begin voelde ik me ook nog wel onzeker ' wil ik dit wel echt?' Maar nu we even bezig zijn weet ik het zeker....ik wil het, ik wil het, ik wil het.
Moet t echt beetje gaan loslaten want doordat ik er zo mee bezig ben duurt het natuurlijk alleen maar langer.
Makkelijk gezegd.

Maar leuk hoor! Heel veel succes. Wat heb jij als ik vragen mag? Jongen/meisje?

Liefs mama3007

Hallo!

Welkom op het forum. Ik heb een zoontje van 3,5 en zit nu in ronde 7 voor nummer 2.
Het blijft altijd spannend of het lukt of niet.
Heel veel succes en dat het maar snel raak mag zijn!

Liefs Suus

Welkom hier en hopelijk ben je snel in verwachting van je 3de wondertje. Ik ga voor de eerste.

Bedankt allemaal!
Ik heb al 2 jongens.
Je zal denken dat je er wat makkelijker instaat ...omdat het al de 3e is.
Nou.. niet dus!!
Iedereen veel succes!

Oh grappig. Wij hebben ook twee jongens.
En inderdaad...je zou denken dat je relaxter bent maar precies het tegenovergestelde is waar.
Echt...geloof echt dat dit de spannendste keer is.
Maar moet echt een manier vinden om t los te laten want op dit moment werkt het alleen maar tegen me.

Ff een nieuwe positieve vibe vinden.

Wanneer verwacht jij je nod?

Dat is zeker toevallig zeg!
Ik ben nu ongesteld dus over een week begint het "serieuze" werk en dan over ongeveer een maand mn nod.
Duurt dus nog even.
Jij?

Terug
Bovenaan