Voorstellen

Haha ongeveer t zelfde. Net ongesteld geweest dus ook aan het begin van een nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb een korte cyclus (24 dagen).
Hoop dat t gaat lukken.
Maar nog meer hoop ik dat ik even de dip kan doorbreken en weer even lekker in mijn vel kan zitten.
Lijkt me wel fijn.

Was t bij jouw eersten snel raak?

Ik begrijp je hoor.
Ik doe niets anders dan sites door zoeken... denk al over namen en kijk naar baby spullen... heb net zelfs gekeken wanneer ik een test kan doen (rond de kerst!!) en wanneer ik dan evt ben uitgerekend... (schaam schaam!!)
Bij mijn eerste was het na 4x raak en mjn 2e in één keer. Heb ook nog een miskraam gehad.
Ik ken ook verhalen dat het bij de eerste 2x snel ging en de 3e niet wilde lukken.
Dus ik ga er niet van snel uit, al hoop ik het wel heel erg.
Bij de eerste 2 was ik 28 rn 29 toen ik zwanger werd en nu al ruim 34. Dus dan gaat het vaak langzamer.
Ik hoop voor je dat je snel uit je dip bent.
Misshien helpen de feestdagen een handje?!

Haha wat een gelijkenis! Ik ben afgelopen zomer 35 geworden. Omdat het bij de eerste twee zo snel ging hebben we echt gewacht tot er er helemaal klaar voor waren. Ik was er van overtuigd dat het heel snel gefixt zou zijn. Ik had zelfs al helemaal 'gepland' dat ik dan ergens in het voorjaar zou bevallen en we in de zomer nog wel lekker op vakantie konden. Te erg, ik weet t. Ben er inmiddels keihard van terug gekomen maar kan toch niet zeggen dat ik er helemaal geen rekening mee hou. T zit nu zo in mijn hoofd. En ook t praktische...als het deze ronde raak zou zijn dan komt t eind augustus. Dat betekend dat we komende zomer niet op vakantie gaan. Duurt t nog even dan kunnen we wel op vakantie maar die moeten we dan nu zo ongeveer wel gaan boeken ivm de schoolvakantie......zo suf!
Nou ja ik probeer het nu maar zoveel mogelijk los te laten.
Heb mijn lesje wel geleerd. Het is niet te plannen.

En met de dip komt t wel goed. Voel me nu ook niet zo lekker (misschien opkomende griep ofzo).
Idd de feestdagen en leuke dingen (uiteten met wijntjes enzo) trek ik me zeker aan op. Heerlijk.
Dus komt goed!

Ben overigens van de week even met de huisarts wezen praten. Die drukte me op t hart dat als je al twee kids heb de kans echt heel groot is dat t nog een keer lukt. En dat t mischien ietsje langer kan duren omdat je al 'wat ouder' bent. Maar vooral geen zorgen maken dus! Geduld hebben!!
Deed me wel goed om te horen ;-) maar wel moeilijk hahah.
Nou ga kappen!
Toedeloe!

Terug
Bovenaan