Voorstellen

het is nog zo pril!!! maar wij hebben op kerstdag een positieve test in handen gehad!!! zo onverwacht!! we hebben al een meid van 2,5 jaar. Ik zat toen op de mamaclub van jonge gezinnen. Het is nu wel helemaal veranderd hier. Ik zou graag Caat01 een bericht willen sturen betreffende het FB chat maar ik weet niet hoe?
 
Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap!! Je kan een privé bericht naar mij sturen j-mama! Dan kunnen we gegevens uitwisselen zodat ik je kan toevoegen. De facebook groep is zo ingesteld dat niemand mee kan lezen!
 
Hallo allemaal,Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik ben inmiddels 10 weken en 4 dagen zwanger. Mijn uitgerekende datum is 13 september maar omdat ik 2 weken eerder word ingeleid verwachten wij de kleine in de laatste week van augustus. Het lijkt me erg gezellig om met jullie mee te kletsen. Tot nu toe ben ik alleen nog maar erg misselijk en moe geweest maar sinds 2 dagen zakt de misselijkheid iets en heb ik wat meer energie.
 
Ik zou me ook graag even voorstellen! Ik ben een alleenstaande vrouw van 28 jaar, woonzaam in Nederland, werkzaam in de medische sector en daarnaast eigenaar van mijn bedrijf in medische training, gewichtsbeheersing en gezondheid. Nadat mijn ex-partner en ik na een lange relatie (voor mij plotseling) op akelige wijze uit elkaar zijn gegaan, bleef mijn sterke kinderwens. Ik hoop volgend jaar te kunnen starten met het traject van KID, om zo zwanger te mogen worden en als alleenstaande vrouw een kindje te mogen krijgen. Hoewel mijn kinderwens erg sterk is, onderschat ik mijn plannen en de zwaarte van de toekomst die ik hoop bewust aan te mogen gaan, niet. Daarom zou ik graag met jullie praten over jullie ervaringen, tips en adviezen, wat jullie wellicht anders zouden hebben gedaan, waar jullie geluk ligt, wat ik niet moet onderschatten; alles wat jullie zouden willen delen met mij. Ik hoop dat ik mee mag praten in deze fora :)
 
Terug
Bovenaan