voorstelronde

Hoi, ik ben 30 en m'n vriend is 33. We zijn nu twee jaar samen. Ik was hier een tijdje geleden regelmatig te vinden maar heb besloten het deze ronde wat rustiger aan te pakken. M'n studie en werk begonnen er onder te lijden! Maar ik lees nog wel regelmatig alle berichtjes.We zijn nu in de tweede ronde aangeland. Dus nog alle tijd, maar ik hoop wel dat het snel gebeurt!!!
Liefs Jenke
 
Hoi, ik ben 34, heb 2 kids en een nieuwe vriend. Heb 6 weken geleden een hersteloperatie gehad en gaan er nu voor want willen dolgraag een kindje van ons samen en mijn vriend heeft nog geen kinderen. Ben nu ongi, dus deze maand gaan we voor het eerst voor het echie.
Liefs Henriette
 
Hoi,

veel van jullie kennen me wel van het 'verlies'forum, maar zal me nog even voorstellen. Ben 29 jaar, getrouwd met m'n grote liefde en zijn al ruim 1,5 jaar bezig met een kleintje. Heb 5 miskramen gehad en we zitten n u in de medische molen. Tot nu toe is er niets gevonden, gelukkig en begin juli krijgen we uitslagen van de laatste onderzoeken.

Veel succes allemaal!

Liefs Floor
 
hoi ik zal me ook maar ff voorstellen,

ik ben nathalie en schrijf ook onder die naam mn berichtjes.
ik ben pas 22 geworden (1 mei) en mn vriend is 27 jaar, wij zijn al sinds december bezig om zwanger te worden maar helaas tot nu toe zonder reslutaat,ik zit momenteel weer in mn afwachterperiode dus ben weer benieuwd.
wij hebben nog geen kinderen maar zijn dus druk aan het oefenen voor een eerste.
ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met het zwanger worden.

liefs nathalie
 
Ik ben Martine en vrijdag word ik 33, mijn vriend Robbert is 35. We wonen samen en kennen elkaar 13 jaar. We zijn sinds februari bezig zwanger te raken en we hebben nog geen kinderen. We werken allebei fulltime: ik in de boeken en hij in de auto's.
Succes allemaal!!
Martine
 
Hallo allemaal, Ik ben 27 jaar, Sinds september 2003 gestopt met de pil en nu sinds kort een regelmatige cyclus na 10 jaar pilgebruik. Dit zou ons eerste kindje moeten gaan worden. sucses allemaal!
groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan