voorstelronde?

Is er ook een plaats om je voor te stellen?

Ik zal me hier maar even voorstellen:
Ik ben Marion (32), getrouwd met roel en wonen in Beilen,....
Uit een vorig huwelijk heb ik nog een zoon Joshua die woensdag 9 wordt.

Sinds november 2006 zijn we al bezig met een kindje, hebben 3 IUI pogingen gehad, en daarna zijn we doorgegaan met Icsi...
Eerste puntie had 7 embryo´s die helaas niet zijn blijven plakken,....
De 2e punctie hebben we net een terugplaatsing van gehad, waarbij ik zaterdag eindelijk een positieve test in mijn handen had,.......... Ik ben zwanger ,....

Kan het wel van de daken schreeuwen, maar goed, das nog niet verstandig,.... dus dan maar hier,... (als het mag)

Vorige week ben ik trouwens even met spoed opgenomen, omdat ik overstimulatie had,.. verging van de pijn,.... maar kreeg wel de mededeling dat dit vaker voorkwam als de poging gelukt was, want dan begon mijn lichaam ook eigen hormonen aan te maken,.... nou, dat blijkt,. hihihihi

Groetjes Marion

Hallo Marion,
Dat klinkt heftig! Gefeliciteerd!
Ik ben Jeannette en heb een dochtertje van 2 jaar en 9 maanden. We wonen samen met mijn vriend in een klein dorpje in Malawi, Afrika. De reden dat ik deze site op zocht is dat ik zo ver van iedereen vandaan ben. Ik ben zelf arts en heb veel zwangeren begeleid en bevallingen gedaan, maar het is toch heel anders als je zelf zwanger bent.
Groetjes
Jeannette

Hoi marion,

super gefeliciteerd!!! ben blij voor je dat je nu zwanger ben!
ik ben nicole en 27 jaar en woon samen met mijn vriend in spanje.
het is voor is voor ons , ons 1ste kindje dus hoop dat alles goed gaat.
ik blij dat op deze manier met nederlandse meiden kan praten over de zwangerschap enzo...

hoe ver ben je? en wanneer heb je je eerste echo?

liefs
nicole

Hallo allemaal,

mag ik me ook even voorstellen? Ik ben Joos en ben bijna 3 jaar getrouwd we zijn sinds 2008 bezig geweest om zwanger te raken dat was geen succes in januari naar een fertiliteits centrum en nu van de 3e IUI zwanger. net als jullie allemaal uitgerekend in maart dus :D

nu 5wk 3dg en al op de 20ste een echo beetje vroeg we weten het maar we zijn zo benieuwd of alles goed gaat enzo. ook ben ik afgelopen vrijdag al begonnen met het opvangen voor MvM dus eigenlijk was het wel een bevestiging dat er genoeg HCG in het lijf aanwezig is

groet
Joos

Hallo Meiden,

ik voeg me ook bij jullie toe.

Ik ben Anne ben 28 jaar en moeder van een zoontje van 3 en een dochtertje van 1 en nu zwanger van nummer 3.
Heb op 10 augustus de 1e afspraak bij de verloskundige, dan zullen we precies weten hoever ik ben. Volgens mijn berekening ben ik op 8 maart uitgerekend.

Groetjes Anne

Hallo Meiden,
Allemaal hartelijk gefeliciteerd.

Ik ben MMdJ (houd naam nog ff geheim). Ben 25 jaar en getrouwd. Mijn man is 29.
Wij zijn al een jaar bezig zwanger te (blijven) worden. Hebben 4 miskramen gehad.
Weten nu dat ik te weinig Progestoron aanmaak.
Dus heb nu voor het eerst medicijnen gekregen, en het is meteen raak!

Voor nu voeg ik me even bij jullie toe, maar hoop dat dat ook zo kan blijven.
Heb vorige week een positieve test gehad.
En dus na 4 miskramen wel een beetje zenuwachtig. En het lot wilde van het weekend weer met mij tarten, ik begon te vloeien.
Gisteren mocht ik meteen langs komen voor een echo. Gelukkig was het vloeien gestopt.
Ze kon een vruchtzakje zien zitten en verder is mijn baarmoeder schoon. Maar het is nog veel te vroeg om te concluderen waarom ik ben gaan vloeien.
We hebben 3 opties.
1: Innestelling
2: vloeien omdat ik vrijdag heel erg moest overgeven, misschien te veel kracht gezet met onderbuik.
3: Toch een miskraam maar vruchtje komt niet mee.

Nu moet ik twee keer bloedprikken op HCG en volgende week donderdag voor tweede echo komen.
Kijken of het dan wel is gegroeid en of er hartactie is. Ben nu 4 weken en 6 dagen.

Dus voor ons nog een hele spannende week te gaan! Duimen dus of ik bij jullie forum mag blijven na volgende week......

Succes met jullie zwangerschap allemaal!

Groetjes MMdJ

Hoi,

Ik ben MJ 28jr en moeder van drie jongens 9-5-2jr en zwanger van de 4e, mijn man is 37 en wij wonen net over de grens in belgie.
27 juli heb ik mijn 1e echo/afspraak en ben volgens mijn berekening 4maart uitgeteld, ik zit ook op voorjaar08 en nu dus hier!

@mmdj,, jeetje, ik hoop en duim voor je dat alles goed is en blijft, veel succes.

Gr MJ

Hallo,

Supertje (ook ik hou nog even echte naam geheim vanwege zwanger schoonzusje die op het forum zit)
31 jaar en samenwonend met vriend van 33. Na ruim anderhalf jaar proberen en een maand of 9 ziekenhuisbezoek met hormonen enz zijn we uiteindelijk toch zelf spontaan zwanger geraakt. Zat tussen een paar onderzoeken in en kreeg blijkbaar zelf een eisprong. Heb uit eerdere relatie 3 maal een miskraam gehad, met 6,7 en 9 weken. Ik heb ook de eerste echo gehad en moet volgende week weer terug. Gaan over een paar maanden verhuizen, waar we nog hard aan het verbouwen zijn. Als de echo volgende week goed is, gaan we waarschijnlijk nog voor de verhuizing trouwen!

Groetjes Supertje

Terug
Bovenaan