voorstelronde?

Hey!

Ik ben Annemiek, 27 jaar... moeder van Joris (23-10-2007) en Elias (22-03-2009) en nu zwanger van nr. 3.
Ik mag me in mijn handjes knijpen want na een miskraam in mei ben ik meteen in juni weer zwanger geworden..echt super!

HEb nog geen afspraak met verloskundige gemaakt..wil even afwachten tot mn man weer thuis is..die zit nog 4,5 week op zee.

Groetjes

Hey,

Ik ben Louise en ben 26 jaar. Ben getrouwd en we hebben zijn een dochter van 3.
Woon in Kaatsheuvel en we hebben een hondje.
Dit is onze 3de zwangerschap, onze 2de zwangerschap is helaas met 8 weken geindigd in een miskraam. Het is dus nu heel spannend.
Volgens mijn eigen berekening is 18 maart onze dag!
Op 12 aug voor een extra echo naar de vk en daarna met 10 a 11 weken een termijn echo.
Vind het allemaal heel spannend maar ben wel HEEL blij!

gr Louise

Hoi MMdj,

Jij zit dus net als ik behoorlijk in spanning. Ik hoop dat het vloeien bij mij voor het weekend stopt zodat ik niet een hele tijd in spanning zit. Anders maak ik snel weer een afspraak bij de vk.

groetjes Sunshine

Ik ben Marjolijn, 27 jaar oud en heb 8 jaar een relatie met mijn vriend Michel waarvan 4,5 jaar samenwonen in Rotterdam. Ik heb al kort mijn verhaal geschreven bij het onderwerp "piladenoom in mijn lever". Ik vind het heel erg leuk om met andere vrouwen in contact te komen.

Volgens de berekeningen (via internet) zouden wij uitgerekend zijn op 7 maart 2011.

Ik heb a.s. 20 juli mijn 1 echo en 10 augustus een gesprek bij mijn gynecoloog. Ik denk doordat ik in in het verleden een leveraandoening heb gehad. Dat ik waarschijnlijk volledig onder behandeling in het ziekenhuis blijf. !!

Het is allemaal ontzettend spannend en kan het eigenlijk nog steeds niet helemaal bevatten!!

Liefs marjolijn

hallo eerst maar even voorstellen
had al wat berichtjes bezocht.

ben judith getrouwd en moeder van
2 kinderen gijs van 3 en ilse van 2
moet morgen weer gaan werken
bij de thuiszorg huishoudelijk med.

Terug
Bovenaan