Voorstelronde

Hey meiden,

Nu ik voor de derde keer in een week een posi test in handen heb begin ik te geloven dat ik echt zwanger ben.

Nou leek het me wel leuk als iedereen zich even kort kan voorstellen, zoals leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer uitgerekend etc. Ik zal beginnen...

Ik ben 31 jaar, woon in Flevoland en heb twee jongens van 4,5 en 8 jaar. Deze jongens zijn uit een vorige relatie die stuk is gelopen. Ik heb nu een relatie met een jongen waarmee ik al 10jaar bevriend ben. Mijn huidige vriend heeft zelf ook een zoon, maar die woont bij zijn moeder.
En nu dus zwanger van een kindje van ons samen!!!

Helemaal leuk omdat mijn vriend Surinaams is en ik Nederlands, mijn zonen zijn ook alletwee hoogblond en nu dus een leuk mixbloedje erbij ;-)

Oja, zoals ik het nu berekend heb ben ik de 27ste uitgerekend, maar aangezien ik bij mijn vorige twee telkens meer dan een week overtijd was is er een grote kans dat dit kindje in mei geboren gaat worden.

ok, wie volgt?

Haay meiden dan volg ik maar met het voor stellen,

ik ben 25 jaar, woon in Zaandam (Noordholland) het is ons eerste kindje, zoals het er nu uit ziet zijn we op 1 april uit gerekend. dinsdag hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige, en 3 sept de eerste echo

Groetjes Natasja

Hoi allemaal,

Ik ben 25 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We hebben onze eerste echo over anderhalve week en zijn dan bijna 9 weken. Ik ben zoals het er nu naar uitziet op 5 april uitgerekend....spannend!

Groetjes,
Marly

Hallo iedereen,

Ik ben 36 jaar en kom uit nijmegen, wij verwachten ons vierde kindje, wij hebben al een dochter van 16, een zoon van 14 , en nog een dochtertje van 19 maanden.
Ik ben 4 april uitgerekend, en heb mijn eerste echo pas op 13 september , wat duurt dat nog lang!

Groetjes marlies

Hoi allemaal,

Ik ben 28 jaar, wij verwachten ons 3e kindje. Heb een zoontje van 4 en eentje van 2. Als het goed is ben ik 12 april uitgerekend en 31 augustus hebben we onze eerste echo.

Groetjes,

Joy

Hoi Allemaal,

Ik ben 28 jaar, wij verwachten ons tweede kindje 2 april. A.s dinsdag voor het eerste naar de verloskundige en dan ook onze eerste echo !

Groetjes Jessica

Hallo allemaal,

Ik ben 7 weken zwanger en ga maandag voor de eerste keer naar de verloskundige. K ga maandag ook een afspraak maken voor de echo.

Ik heb al een kindje van 15 maanden. In mijn vorige zwangerschap heb ik heel veel last gehad van bekkeninstabiliteit. K hoop dat dit deze zwangerschap minder is.

Mijn man vaart op zee en is altijd 6 weken weg en 6 weken Thuis. Hij is vorige week vertrokken. Dus ik hoop echt dat er een kloppend hartje is te zien op de echo!

X Simone

Hallo allemaal,

Ik kom uit de buurt van Nijmegen en heb een kindje van 13 maanden. Ik ben denk ik 6 weken zwanger en heb de verloskundige nog niet gebeld. Deze ga ik maandag bellen voor een afspraak.

Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook veel last gehad van bekkeninstabiliteit, dus ben benieuwd bij deze zwangerschap,

groetjes joyce

Terug
Bovenaan