Voorstelronde

Hallo allemaal,
Ik ben Anne, ben nu precies 5 weken denk ik.
Heb de vk nog niet gebeld.
We hebben drie dochters van mei 2008, november 2009 en februari 2011, dus 4, 2 en 1 jaar oud.
Ik woon in Friesland.
Groetjes,
Anne

Hallo allemaal,

Ik ben 41 jaar oud en dit is mijn vijfde kind. Leeftijden van mijn kinderen zijn 20, 18, 16 en 17 maanden oud.
Nu ben ik 7 weken zwanger. Ik heb bijna helemaal geen kwaaltjes. Morgen ga ik de verloskundige bellen. Ik woon in Den Haag.

Hoi,ik ben Merij, 32 jaar en zwanger van de derde. We hebben een tweeling van 41/2. we zijn erg benieuwd wat t wordt! ben nu vijf en halve week zwanger. Dus half april uitgerekend.
ik blijf nog een beetje cryptisch, voor t geval er bekenden mee lezen (?) zou wel heel toevallig zijn, maar goed we houden t nog even geheim.

Hoi allemaal,

Mijn naam is butterfly ;-) , ben 31jaar en ben zwanger van mijn 2de kindje. Wij hebben al een dochter van 4,5!
Ben 29april uitgerekend.
Ivm een bbz. Mag.ik met 6weken een vroege echo. Ik bel morgen het ziekenhuis!

Hoi allemaal,

Mijn naam is butterfly ;-) , ben 31jaar en ben zwanger van mijn 2de kindje. Wij hebben al een dochter van 4,5!
Ben 29april uitgerekend.
Ivm een bbz. Mag.ik met 6weken een vroege echo. Ik bel morgen het ziekenhuis!

Hallo allemaal!

Ik ben angela 30 jaar en zwanger van ons derde kindje.
Ik heb een dochter van 4 (18-09) en een zoon van 2 ( 15-10).

Ik ben nu 6 weken zwanger. en al last van de bekende zwangerschapskwaaltjes..
ik ben 17 april uitgerekend, 6 sept vk afspraak en 10 sept de eerste echo.

Iedereen van harte gefeliciteerd met dit wonder!!

groeten angela

Hoi allemaal,

Ik ben 35 jaar en dit wordt onze eerste, ik heb wel 4 stiefkindjes. Hiervoor 5x mk gehad waarbij 1 bbz.... Vandaag mijn eerste echo gehad en jawel: voor het eerst, na 3 jaar, eindelijk een knipperlichtje!!! Ik ben nu 6wkn 4dgn, en dus rond 14 april uitgerekend.
Ik hoop echt dat het bij iedereen goed blijft gaan! X

@c9451,

Ik heb 3mk en een bbz gehad. Erg verdrietig en zwaar. Mer dat deze zwangerschap mij heel zwaar valt. We zijn zo bang en onzeker. Kan pas een beetje blij zijn als we over.2 weken een goede echo hebben!

Super dat jij nu eindelijk een goede echo hebt!
Probeer al wat te genieten!!

Terug
Bovenaan