Voorstelrondje deel 2 !!!

A

Anoniem

Guest
Zo, ik heb even een deel 2 aangemaakt, ik zoek me rot! Kan me ook voorstellen dat iedereen daarom maar bij andere onderwerpen aanhaakt omdat t bijna niet meer te vinden is... vandaar..

Ik hoop dat de gooische vrouwen en natuurlijk de anderen zich weer melden hier, ik vind t in ieder geval wel gezellig kletsen!

Ik heb een paar ovulatie testen liggen in de kast en twijfel steeds of ik ze nou zou gebruiken.. We zijn pas net bezig (begin augustus) dus nog niet echt noodzakelijk, maar ik ben ook wel nieuwschierig naar de werking ervan! ;-))

Deze week ben ik nog ongi dus ik moet sowieso nog even geduld hebben.. mijn volgende NOD is op ca 29/30 okt.

ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is!!!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Victory 27 jaar en woon in Zuid-Holland en ben afgelopen april getrouwd met mijn man. We zijn nu aan het klussen voor ons eerste kindje en ben nu bezig met de 2e ronde en mijn NOD is 22 oktober a.s. dus hopelijk ben ik snel zwanger;)

Graag kom ik meer over jullie te weten en houden we elkaar op de hoogte!

Liefs Vic

Hallo meiden,

Goed idee om een nieuw rondje aan te maken, was idd een behoorlijke zoektocht geworden.

Heb net bij topic NOD dag uitgebreid geschreven over de stand van zaken. Voor degenen die daar niet op meedoen, ff in het kort. Heb rond 7 okt NOD, had gisteren wat bruine afscheiding, dacht gisteravond dat het doorzette, maar dat deed het niet. Test afgelopen za. was negatief. Bij vorige zwangerschap was dat ook zo tot de zesde week, durf dus niet te vertrouwen op de uitslag van test. Afwachten dus.

Liefs,
Moon

Hey Moon, gezellig dat je er weer bent.
ja dat klinkt wel als een innesteling! Dat wachten is altijd zo vervelend! ;-)
Hopen dat t uitblijft!!!

Mijn NOD is 29/30 okt pas weer dus volgende week weer een "drukke" leuke week hahaha

Victory; ik geloof dat inmiddels op pagina 5 of 6 onze eerste topic staat, daar kan je van iedereen lezen wie wie is en wat al heeft meegemaakt! Welkom en hoop dat je ook lekker mee blijft schrijven, tis best gezellig af en toe zo!

Greetz Jon

RAAAAAAAAKKKKK!!!!!!!!!

kon me niet inhouden en heb vanmiddag toch maar een test gedaan. een lichte streep is ook een streep en in dat geval verklaar ik mezelf zwanger!!! morgenochtend voor de zekerheid nog maar een test doen. houd jullie op de hoogte.

Hoi! Ik ben Patricia en ik ben 29 jaar. Samen met mijn man en ons zoontje van ruim 5,5 jaar woon ik in Noord-Holland. We zijn aan het klussen voor een tweede kindje en zitten nu in ronde 3 (ongi is net weer afgelopen). De komende twee weken mogen we ons dus weer lekker laten gaan. Bij de eerste was ik in ronde 3 zwanger dus wie weet nu ook weer... Ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan