Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Gee. We zijn bezig met ons 1e kindje en zitten in ronde 11 die net mislukt is. Ik heb het idee dat mijn ongi nog niet zo loopt als het zou moeten, dus maar eens naar de huisarts.
Fijn om jullie te leren kennen. Dan voel ik mij niet zo alleen in mijn gevoelens.
Hallo ik ben jolien.
Wij zijn ook net begonnen met proberen voor ons 1e kindje. ben eind augustus gestopt met de pil en had ongeveer twee weken geleden ongesteld moeten worden. Maar dat is dus nog niet gebeurd.
Zwangerschapstest is negatief en volgens assistente van de huisarts kan het ook wel even duren voor je ongesteld wordt na stoppen met de pil. Maar ik ben het wachten ondertussen wel zat.
@ zonnetje: in ronde 1-2 ik heb op 17 aug de mirena laten verwijderen en ben op 11 sept ongesteld geworden, ben nu 4 wk zwanger en uitgerekend op 18 juni, dus direct raak
ik hoop voor je dat je cyclus op gang komt, had ik trouwens de eerste keer ook niet. ben toen op 1 juni gestopt met de pil en kwam er eind aug achter dat ik al 6 wk zwanger was, niks cyclus, alleen maar bezorgd geweest om niets. ik zal voor je duimen!
hoi moon,super voor je zeg dat het zo snel is gegaan!
ach ik wacht rustig af..niet altijd lukt dat hoor..haha.ik leef naar 10 nov,verder zie ik het wel.