Voorstelrondje; leuk idee?

Dag Joy!

Mag ik nog meedoen aan het voorstelrondje?
;-)
Ik ben ook 27 en woon ook in het Gooi.
Hoe was New York? Is een wens van mij om daar ooit nog eens naar toe te gaan.
Wij proberen voor onze eerste te gaan.
Helaas heb ik geen cyclus :-(
Ik ben in april gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geweest (en ik ben niet zwanger).
Ik ben al 2x bij de huisarts geweest maar die vindt dat ik een jaar moet wachten totdat mijn cyclus op gang komt. Uiteindelijk heb ik aangedrongen op een doorverwijzing naar de gyn. (die ze eerst niet wilde geven). Woensdag heb ik eindelijk de afspraak.
Ik vraag me alleen af of het aan mij ligt (ben ik echt zo ongeduldig?). Ik ben bang dat de gyn. ook gaat zeggen dat ik een jaar moet wachten.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Groetjes!

@ The girls!

Hallo allemaal ;-D!
@ Joy & Zonnetje, helemaal gelijk, wie weet zit er iemand op die je kent... ;-) En over ver reizen... Dat kan met een kindjes toch ook? Wij zijn vorig jaar naar Curacao geweest, hij was toen 10 mnd.. Heeeeeerlijk! Is echt een aanrader hoor! Mooi eiland zaten in het luxe stuk, dat wel, maar met kind geen probleem.. Als je zelf relaxed bent is je kleintje dat natuurlijk ook...! Ben ik van mening althans.... ;-) En, mits er geld voor is, zouden we het met een volgend kindje ook wel willen doen.. Dan betaal je alleen helaas wel voor een kindje & 2 volwassenen.. Duur grapje dat wel... Maar je hebt wel "gegrandeerd" mooi weer! Beter als in Europa, ja toch? Wij hebben namelijk al een paar keer ***weer gehad in Europa, sindsdien zijn we er echt klaar mee! Hihi! Maar wie weet, blijven we volgend jaar ook thuis net als dit jaar... Vanwege het nieuwe huis natuurlijk! ;-)

@ Moon, gezellig zo'n groot gezin! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op jullie kindje! Ook erg leuk zelfstandig ondernemer! Veel last van deze tijd of valt het mee?

Liefs MamaSun

Hallo meiden,

Heerlijk om even (anoniem) te kunnen delen. Vind het toch wel lastig om niet heel enthousiast te vertellen dat we het toch gaan proberen. Zal niet iedereen even blij mee zijn vermoed ik.

NY staat ook op mijn verlanglijstje, maar je kunt niet alles hebben.... Misschien ooit, we zien wel. Curacao hebben wij dit jaar ook gedaan, was idd super! Qua kosten valt het in het begin natuurlijk enorm mee, baby reist vaak voor niets mee. Alleen wel lastig om 11 uur lang met kind op schoot te zitten.

@ MamaSun. Gelukkig heb ik qua werk niet veel last van deze tijd. Doe wel leuke opdrachten. Soms moet je wel iets doen wat minder is, om de kosten te dekken zeg maar.

Liefs,
Moon

Hallo allemaal! Ik ben Jon ;-) , 29 jaar oud. Ben getrouwd en we hebben een dochtertje van 2!
Op een paar na begint t wel een goois onderonsje te worden, ook ik woon in Gooi, geboren en getogen!
We zijn inmiddels in ronde 3 beland en zou op 2 oktober mijn NOD hebben.. (of niet!)

Bij de eerste was het in een keer raak en ben ik nooit ongesteld geweest, dat was ook een rare gewaarwording moet ik zeggen, dus nu maak ik t ook eens mee dat je een paar keer moet wachten en hopen dat t nog eens raak mag zijn!

Wij zijn ook gek op vakantie, hoewel t niet echt ver hoeft van ons.. net terug uit zuid frankrijk en in februari naar oostenrijk om te skieen en sleeen!
Egypte (duiken) is ook onze hobby, maar dat is wel wat lastig met die kleine meid mee.. en ik ga echt niet zonder haar!!!!!

ONGEDULDIG: Nou ik snap wel dat je naar de Gyn wilt! Vind het al raar dat ze je daar niet meteen heen hebben gestuud en dat je er om moet smeken zowat... is toch wel een klein onderzoekje waard lijkt me ja! Ik hoop dat t goed zit/komt!

@iedereen: gezellig dat jullie meedoen!!

@Zonnetje: ja, ik ben ook een geboren Gooise! Tijdens de studie een paar jaartjes in A'dam gewoond maar daarna weer teruggekomen.
Wel in een andere buurt als waar ik met mijn ouders heb gewoond, meer jongen gezinnen! Zijn jullie al eens op Curacao geweest? Dat staat echt nog op mijn verlanglijstje!!

@Ongeduldig: gezellig dat je ook meedoet, al was je eigenlijk een beetje te laat haha ;-) Nog een Gooise erbij! Hangt het hier in de lucht soms al die babykriebels? En ik vind je niet ongeduldig hoor!! Ik had precies hetzelfde gedaan als jij. Als het nou niet lukte en je stapte na een paar maanden al naar je HA maar in jouw geval vind ik het een enorm verschil! Ik hoop dat je een beetje een meegaande gyn hebt. Spannend morgen. Ik neem aan dat je een afspraak hebt in Ter Gooi? Tenzij je een andere plaatst kiest, kan natuurlijk ook. Ik heb hele goeie ervaringen met dr Visser van de locatie Blaricum. Bij hem ben ik geweest met het plaatsen en verwijderen van de spiraal, fijne man die lekker meedenkt! Nou wie weet heb je hem ook wel.

Wij zijn vanaf april bezig. Dwz, in april spiraal verwijderd en vanaf juni voor het eggie ;-)
Succes morgen en laat je even weten wwat er uitgekomen is??

hoi meiden,

wat leuk dat er een aantal uit het gooi komen!
bijna allemaal idd..zo zie je maar he.
wie weet kennen we elkaar wel,das een gek idee he?!

ik ben nog nooit in curacao geweest,wel in dominiqaanse republiek en venezuela en nu dus cuba.in europa ben ik ook best vaak geweest maar vind het wat verder weg toch echt een leuke/mooie beleving!

succes morgen bij de gyn ongeduldig je hebt groot gelijk hoor dat je hebt doorgezet!
zelf is het bij mij ook verward..ga donderdag naar de huisarts omdat ik eigenlijk nagekeken wil worden door de gyn.ben na het stoppen met de pil eind maart nog maar 2 keer ongesteld geweest..dus schiet ook niet echt op he..
laat je weten hoe het was?!

liefs zonnetje

@Moon: misschien heb ik het even gemist hoor, bedoel je dat niet iedereen even enthousast zal zijn omdat jullie apart al oudere kinderen hebben ofzo?

@Zonnetje: wij zijn ook op de Dominicaanse geweest, even nog lekker weg samen toen ik zwanger was. Nou je wil het niet geloven maar van de 9 dagen hebben we 6 dagen regen gehad (!!!!!) 2 dagen bewolkt en wel 1 hele dag zon. Dat was echt een domper, het enige wat we deden was de hele dag HBO kijken op de hotelkamer. Buiten het hotel was niks te beleven..maar ja, kan ik ook weer wegstrepen op mijn lijstje ;-)

@Cojocompany: lijkt me geweldig duiken! Ik heb ooit eens een introductie gedaan in het zwembad omdat ik ook in NL wilde gaan duiken maar dat lijkt me toch niet echt de moeite waard! Of heb je andere ervaringen?? Jullie ook lekker skieen in februari? Die van ons is ook al geboekt!! Wij gaan naar Gerlos, waar verblijven jullie?

@Ongeduldig: hoe was het bij je gyn???

@ Ongeduldig. Hoe was het bij de gyn? Ben benieuwd of hij/zij je wat duidelijkheid heeft kunnen geven.

@ Joy. Is idd het geval. We hebben al 4 kinderen, zijn allebei zelfstandig ondernemer en zijn ook niet meer heel jong (36 en 41). Wanneer ik zeg dat ik nog wel een kindje zou willen, wordt daar over het algemeen niet enthousiast op gereageerd. Houd dus maar geheim dat we bezig zijn.....:)

Terug
Bovenaan