voorstelrondje

Misschien vinden jullie het ook wel leuk om iets persoonlijks te vertellen. Ik vind dat zelf namelijk wel leuk, dus ik zal beginnen.

Mijn echte naam houd ik nog even geheim, maar ik ben 32 jaar, getrouwd en al mama van 2 jongens. De oudste is van januari 2007 en de jongste van maart 2009. Spruit nummer 3 komt er precies tussenin, dus dat zal voortaan druk worden met de verjaardagen. Ik woon in Noord-Brabant vlakbij Den Bosch en werk in het onderwijs.

Wie volgt??
 
Nou ik zal je wel opvolgen hoor.

Ik ben mama van 5 kindjes ben 28 jaar en getrouwd. Wij wonen met z`n allen in de achterhoek. Ben nu zwanger van nummer 6 wat ook de laatste zou zijn dus probeer er extra van te genieten. Mijn man en ik hebben een eigen bezorg koeriersbedrijf dus een ondernemend maar gezellig gezin.

Liefs
 
Hier nog een:

Ik ben Sabien, 28 jaar en sinds 13 mei van dit jaar getrouwd. We hebben al een zoon van maart 2010. We wonen in de Randstad, tussen Amsterdam en Utrecht in.
Ik werk 2 dagen in het onderwijs, als intern begeleider en leerkracht.
 
hallo Ugly Betty,
ik hoor hier niet maar vind het leuk toekomstige mams bij te houden! ik ben een maart 2011 mama geworden.

maar ik lees dat je vlakbij den bosch woont? waar precies? ik kom namelijk uit sint-michielsgestel. en woon sinds september in zutphen
 
Hallo allemaal!

Leuk om te lezen dat er al aankomende februari 2012 mama's al op het forum staan!

Ik zal me ook even voorstellen. Ben mama van 2 meisjes. Een van 10-11-2009 en een van 20-02-2011. Vandaag de test gedaan en zwanger van de 3e! Erg dicht op elkaar, maar ooow zo blij mee! Ik woon samen met met mijn vriend in Noord-Brabant, in Tilburg en we gaan over een jaartje richting Den Bosch wonen. Ik ben verpleegkundige en werk als begeleidster bij verstandelijk gehandicapten.

Iedereen heel veel lees- en schrijfplezier. En natuurlijk een fijne zwangerschap!

Liefs,
 
@ kellycamping Jullie wonen in Zutphen? Dan woon je ook vlakbij ons. We wonen vlakbij doetinchem dus dat is niet zo ver van Zutphen. Wat leuk dat je al bevallen bent. Gefeliciteerd.

@Nina2009 Gefeliciteerd met je zwangerschap zeker snel op elkaar maar inderdaad ik kan er over meepraten want ik heb ze met 14 maanden ertussen.
Geniet er lekker van van je zwangerschap en klets maar lekker mee
 
Hoi ik ben Germaine en net 5 weken en hoeveel dagen ?? zwanger ;o) ik wens bijna mijn misselijkheid te krijgen zodat ik iets voel...ben inmiddels alweer 38 (de ouwe taart van het stel zo te zien) woon samen in Bleiswijk en we hebben een super dochter die zaterdag 2 wordt ... ze krijgt een konijn voor haar verjaardag hihihi verheug me op haar gezichtje ;o)
Leuk dat we er zo vroeg bij zijn met zijn allen.

groetjes germaine




 
Hay hay!

Ik ben Jessica en ben 26 jaar. Getrouwd met Udo, mijn liefde vanaf dat ik 18 jaar was......na miskraam in december 2010 nu gelukkig weer zwanger....wel heel bang geworden en onzeker bij alles wat ik voel. Ik woon in Harlingen en we hebben een teckelkind Frits. Ik heb een oudere zus van 29 en zij is moeder van de 1 jarige Hugo.........

Gezellige boel zo!!

Leuk jullie te leren kennen meiden, een aantal ken ik al van zwanger worden!

xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan