voorstelrondje

Hallo Germaine5,Cloudiya en Micromuis

Welkom bij de club. Hopenlijk hebben jullie ook een heerlijk zwangerschap en mogen jullie lekker gaan genieten.

Liefs
 
Hallo dames,
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 31, werk fulltime als marketing manager en heb nét (woensdag) ontdekt dat ik (inmiddels 6 weken) zwanger ben. Pffoe, is me dat even schrikken. Superblij natuurlijk maar o jee wat gaat er allemaal op ons af komen...
Vind t wel leuk om dat met jullie te delen!
Liefs Yfke
 
Ben Mariska, 39 jaar, getrouwd met Onno, woon in Den Haag en voor ons is dat ons eerste kindje.

Moet 24 juni voor het eerst naar de Gyn, ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger (ongeveer)
 
Hoi, ben Mariska, 9 jaar, woon in DenHaag, ben getrouwd met Onno en voor ons is dit ons eerste kindje. Moet 24 juni pas naar de Gyn, en ik ben denk 6 weken en 3 dagen zwanger.
 
Ik ben Linda ben 26 jaar jong en ben verloofd met Kelvin en we wonen samen en hebben een jack russel genaamd basje ik ben nu van ons eerste kindje in verwachting vind het super spannend hoor,
Kom uit Tilburg
 
Hoi,

Ik ben ciomama, ben 27 jaar en heb net ontdekt dat ik zwanger ben van ons 2e wondertje. Ik woon in de omgeving van Zwolle en werk thuis als gastouder. lekker druk dus! Ik sluit me hier maar even aan want bij het maartforum staat nog niemand. Ben waarschijnlijk 3 maart uitgerekend!

Fijne zwangerschap allemaal!!
Liefs ciomama
 
Hallo allemaal, mag ik ook nog mee doen?
Ik ben Sharon (Sjerun), 23 jaar, ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, woon samen en zwanger van ons eerste kindje. 6 februari uitgetekend en al bij de gyn geweest, op de kast staat dan ook al een mooie echo-foto van ons kleine wondertje.

Leuk jullie verhalen te lezen en februari 2012 de kleintjes te ontmoeten bij een volgend voorstelrondje.
 
Terug
Bovenaan