Voorstelrondje..

Het lijkt mij wel leuk om ietsje meer van elkaar te weten:).

Ik ben een verloofde 24 jarige moeder van een prachtige dochter van bijna 16 maanden (ook een september kindje). Ik werk op een kinderdagverblijf dus lekker tussen de kinderen:).

Kort geleden was ik in de wolken met een positieve test. Helaas was dat van korte duur want met bijna 7 weken kreeg ik op 5 december een miskraam.

Nu weer positief getest maar omdat ik in de tussentijd niet meer ongesteld ben geweest is het niet heel duidelijk hoever ik nu ben. Ik heb 11 feb een echo en dan weten we hopenlijk meer en vooral of alles goed is want dat is nu wel het spannendst.

Met mijn dochter heb ik ook bloedverlies gehad, Toen dachten ze dat het een miskraam zou worden maar dat is gelukkig toch goed gekomen. De berekening bleek toen niet helemaal te kloppen waardoor er op de echo nog niets te zien was.

Heel spannend dus en nog best een poos afwachten.

Hoi,

Ik ben 31 jaar en zwanger van de 3e. Ik geb al 2 meiden van net 4 en 2,5. Als ik het goed uitreken ben ik ik uitgerekend op 18 september. 29 jan hebben we de eerste echo. Vind het verschrikkelijk spannend want ik heb al zoveel mazzel gehad met 2 prachtige gezonde meiden. Dus hopen dat alles goed gaat! Spannend ook voor jou bloempje! Het is zo onwerkelijk he je voeltbvan alles maar je hebt nog amper bevestiging behalve een positieve test.....
Succes iedereen!

Hoi

ik ben 31 jaar en zwanger van de 4e. ik heb een dochter van 8,5 een zoon van bijna 6 en nog een dochter van ruim 2,5.
ik vind het erg spannend, hoop dat alles goed gaat, het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk en net als Maggy124 schrijft, ik heb al 3x zo geboft, ik hoop echt dat we nog een keer zoveel geluk mogen hebben want ik hoor en lees ook heel veel verdrietige verhalen..
proost op september!!

Leuk, ik ben mama van een mooie dochter van 5 jaar. Nu voor de 3e keer zwanger. De 2e keer is helaas op een mk uitgelopen. Nu heel hard bidden, duimen dat het dit keer wel goed gaat.

De 23 ste weten we meer, want dan is de eerste echo.

Hallo dames,

Ik ben in juli vorig jaar bevallen van een prachtige zoon en die word a.s. donderdag 6 mnd. Ik ben nu weer zwanger (gepland) en eind augustus eigenlijk uitgerekend. Maar omdat ik met mijn zoontje ook over tijd ben bevallen (42 wkn) lijkt het me leuk om toch ook zo nu en dan hier mee te lezen en praten. Mocht het dus weer zover komen dat ik over tijd loop :)

Ik ben 26 jaar en had bij de 1e zwangerschap alle kwaaltjes die je maar kunt krijgen.
Tot nu toe behalve erge vermoeidheid nog nergens geen last van dus maak me soms wel eens wat zorgen. Ik krijg nu donderdag al mijn eerste echo dus dat word weer duimen op een mooi kloppend hartje te zien!

Ik ben Jorinde, ik ben 25 jaar en kom uit Den Bosch. Ik heb ook het geluk dat ik een prachtige dochter heb van 16 maanden. (augustus 2011)

Ik heb last van misselijkheid, en ik ben de laatste dagen erg duizelig. Erg vervelend. Ben al een paar keer bijna flauwgevallen.

Onze eerste echo is 21 januari.

Ik ben Nicole (maar iedereen noemt me Nikky), 28 jaar oud en zwanger van de tweede. Mijn zoontje is nu ruim 6,5 maand oud (juli 2012 geboren) en ben bewust zo snel weer zwanger.
Uitgerekende datum is nog niet helemaal zeker, aangezien ik niet meer precies weet wanneer ik ongesteld was, maar het eind augustus of begin september. Donderdag weet ik meer, dan is de eerste echo.
De eerste is door complicaties 5,5 week te vroeg geboren en ook nu heb ik kans dat de kleine vroeger komt dan gepland. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet wordt het toch echt september. Vandaar dat ik zowel hier als bij de augustusmama's meepraat :)

Ik ben Jess 29 jaaren heb een lieve dochter van 3,5 jaar. Dit is mijn 5e zwangerschap. Ik heb na mijn dochter 2x een mk gehad en een bbz. Daarom is deze zwangerschap o zo spannend en onzeker. 8 sept ben ik als het goed is uitgerekend en over een eeek heb ik de eerste echo.

Terug
Bovenaan