Voorstelrondje..

Hoi, ik ben Jannie, 30 jaar en ik kom uit Deventer. Ik heb een meisje van 2 jaar (december 2010) en dit is mijn 5e zwangerschap.

Voordat mijn dochtertje is geboren heb ik een miskraam gehad. Daarna ben ik direct zwanger geworden en was alle onzekerheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Voor ons tweede ukkie zijn we sinds augustus 2011 bezig, en in maart bleek ik voor het eerst zwanger. Helaas eindigde die zwangerschap na een onzekere periode met veel bloedingen rond de 7e week in een miskraam. In oktober bleek ik weer zwanger te zijn, maar ook deze zwangerschap is uitgemond in een spontane miskraam, nadat we zelfs een echo met een kloppend hartje hadden gezien met 6 weken.

Nu op oudjaarsdag 'voor de zekerheid' maar een testje gedaan en voor de 3e keer binnen een jaar weer zwanger. Natuurlijk super, maar het vertrouwen op een goede afloop is helaas een stuk minder groot. Volgende week vrijdag (25-1) eerste echo.

Hoi, ik ben Nina.
27 jaar oud en nu voor het eerst zwanger.

Erg spannend allemaal! In het begin ging het allemaal moeizaam en had bloed verloren.
Bij 6 weken daardoor al mijn eerste echo gehad, maar alles was goed. We konden zelfs het hartje al zien kloppen.

Komende donderdag mijn eerste gesprek met de verloskundige en dan dinsdag weer een echo (dan 8 weken).

Hoi,

Ik ben Lise, 24 jaar oud (jong) en in verwachting van ons eerste kindje samen met mijn vriend waar ik in middels 6 jaar mee samen ben.

Wij wonen sinds november vorig jaar samen in onze nieuwbouw woning. In de kerstvakantie voelde ik mij al ''anders'' en uiteindelijk na het uitblijven van de menstruatie en 5 zwangerschapstesten verder bleek ik zwanger te zijn. Super nieuws aangezien we half september zijn gestopt met de pil (na 10 jaar slikken!) en dan opeens na 2 maand al zwanger!

Als het goed is ben ik nu 8 weken zwanger en ik voel me verschrikkelijk! Ik heb veel last van misselijkheid en ben ontzettend moe. Aanstaande donderdag hebben we onze eerste echo, we kunnen niet wachten!

Hallo!

Ik ben 27jr en zwanger van onze eerste. Ik heb met de eerste afspraak bij de vk het hartje al mogen zien en horen kloppen. En we hopen dat a.s. maandag 11febr. weer te mogen mee maken. Zoals het nu lijkt voel ik mij op en top zwanger met alle (on)gemakken van dien. Ik vind het soms wel lastig hoor om alles te onder gaan omdat ik altijd heb gedacht dat ik alles wel gewoon door kon doen als ik zwanger zou zijn.

Ik hoop voor iedereen hier dat het maar goed mag lukken en dat iedereen een mooi wondertje op de wereld mag zetten!! Want zo vanzelf sprekend is het allemaal niet!
Iedereen heel veel geluk!!

Liefs mij

Terug
Bovenaan