voorteken of kwaal ??

Even een vraagje…wat denken jullie.

Bij mijn eerste zwagerschap heb ik nergens last van gehad. Ben bevallen van een gezonde zoon.
Nu ben ik weer zwanger maar alles is anders. Ik ben van dag 1 misselijk en echt moe. De normale kwaaltjes. Maar waarom is deze zwangerschap anders ???
Is gewoon elke zwangerschap anders of heeft dit meer te betekenen ?
De meeste in mijn omgevingen zeggen dat ik nu een meisje krijg. Wat is jullie ervaring ? Kan het zijn dat je bij een meisje wel misselijk bent en bij een jongen niet of is dat een fabeltje ??

Ik heb altijd graag een meid willen hebben maar wilde niet teleurgesteld zijn en ging er altijd van uit dat ik een zoon zou krijgen. Ben ook super blij met hem. Maar nu krijg ik langzaam hoop op een meisje en dat wil ik niet…stel dat het dadelijk weer een jongen wordt dan ben ik (schaam schaam) teleurgesteld.

Wie weet trouwens hoe lang die misselijkheid kan aanhouden ???
Ik wordt wakker, misselijk van de honger, ga eten, wordt misselijk van het eten. Dat houd een uurtje aan en trekt weg. Maar na een half uurtje begint het weer opnieuw. Ik ben van s morgens tot s avonds misselijk. Wordt er niet vrolijk van. Hoef niet over te geven (gelukkig) maar krijg zo ook geen hap door mijn keel. Ben zelfs afgevallen. Iemand nog tips ?

Groetjes Jeanine
 
hallo,

ik heb zelf een dochter en ben heel de zwangerschap niet misselijk geweest ofzo dus dat je nu wel misselijk bent heeft niks te betekenen!
het kan een meid zijn maar net zo goed een jongen!
iedere zwangerschap is anders!
en de misselijkheid kan 9 maanden duren maar kan ook na een aantal weken weg zijn!
dat zul je echt af moeten wachten!
en een vriendin van mij was ook zo misselijk en die at gewoon vaker hele kleine beetjes dat ging iets beter bij haar!

hoever ben je nu in de zwangerschap?

xx sas
 
hoi hoi

nou ik ben ook zwanger van een meisje inmiddels 35 enhalve week en ben geen dag misselijk geweest iedereen zei et wordt een jongen want van meiden ben je misselijk nou het is dus gewoon een fabeltje want bij de 20 weken echo was et duidelijk een meisje

Dus et is gewoon afwachten en inderdaad iedee zwangerschap is anders zelf loop ik al vanaf week 17 thuis met bekkeninstabiliteit, heb et zuur, last van veel vocht, tunnesyndroom in men hand en ook nog es tennisarm wat allemaal met men zwangerschap te maken heeft, slaap maar hoogstens 3 uurtjes per nacht enz enz

een vriendin van mij is er nu 37 weken en die heeft nergens geen last van dus zo zie je maar ieder ervaart et weer anders

in ieder geval sterkte met de misselijkheid enz

groetjes

 
Hoi ik heb een vraagje.. 11 september begon mijn menstruatie en op 15 september begon ik weer aan mijn pil, maar mijn menstruatie was gestopt op deze dag. Voordat ik mijn pil nam heb ik sex gehad met mijn vriend. Nu komt er melkachtige vloeistof uit mijn tepels als je erin knijpt en heb ik soort van menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug.
Ben ik nu zwanger ? Mijn schoonmoeder denkt van wel, maar dat kan toch niet zo snel na je menstruatie ?

Alsjeblieft help me!

Groetjes Nadine
 
kben 40weken misselijk geweest.. (sorry geen fijn vooruitzicht) maar hoeft niet zo te zijn bij de meeste is de misselijkheid tot 12 weken. daarna zei gyn 15 weken en daarna 20... (nadit bij mij niet geval was zeiden ze al dat dan wel zou blijven.
iedere zwangerschap is andrs.. k heb wel een dochtertje
 
ik ben bij alledrie de zwangerschappen niet misselijk geweest...........ben alleen bij deze zwangerschap (3e) de eerste 3 maanden heel moe geweest........., dus dat zegt ook niet zoveel, de eerste was een meisje, de tweede een jongen en nu krijg ik weer een meisje! wat me wel opvalt is dat ik bij beide zwangerschappen van een meisje uitslag/puistjes in mn gezicht kreeg/krijg...........ze zeggen ook wel 'een meisje ontneemt je schoonheid'..........ach ik geloof er niet zo in, maar dit is dan wel weer toevallig!
liefs!
 
hoi

ik was bij de eerste (een jongen) een beetje misselijk en bij de volgende 2 zwangerschappen echt dag en nacht zon 16 weken lang en kreeg 2 meiden en nu ben ik vooral savonds misselijk al 14 weken lang dus tja zegt volgens mij niet heel vele en is bij elke vrouw anders. las wel ergens dat (ochtend)misselijkheid ervoor zirgt dat je kind slimmer wordt, denk daar maar aan als je weer eens misselijk bent. jekrijgt gewoon een professor in de dop.
 
Terug
Bovenaan