voorteken of kwaal ??

De eerste twee keer ben ik de eerste drie maanden af en toe misselijk geweest en heel moe. Dat zijn twee meiden geworden, nu had ik nergens last, geen misselijkheid en geen vermoeidheid. Weer een meisje volgens de echo.
Elke zwangerschap is anders en het zegt niets over het geslacht.
 
Bij ons zoontje ben ik alleen de 3 maanden misselijk geweest en nu weer de 3 maanden, maar andere dingetjes zijn weer anders,
Als je het echt wilt weten kan je het vragen bij de 20 weken echo.
 
oke, dus er valt niks aan af te leiden. Gewoon misselijk zonder bijbedoelingen.

@ claudia. Wat betreft de schoonheid wegnemen..dat verhaaltje heb ik ook gehoord. Bij mijn eerste zat ik helemaal onder. Iedereen zei : je krijgt een meisje wat je ziet er niet uit....nou bedankt. Ik wist dat ik een jongen kreeg en dan zijn die opmerkingen niet echt leuk.
Ik ben altijd aan de pil geweest, maar met een extra werking tegen acne. Dus toen ik stopte met de pil en zwanger raakte kwam de acne terug. Zit nu ook weer onder de uitslag. Ziet altijd zo leuk uit op foto's....maar ja, daar kunnen we ook mee leven.

@ lorena. Ik hoop dat je opmerking uitkomt, hi hi hi. Kom maar op met die professor.

Nou dus het geslacht blijft onbepaald (tot de uitslag van de punctie) en de misselijkheid houd aan. Nu maar hopen dat het niet de gehele 9 maanden aanhoud.
Heb vandaag wel steeds om het uur iets gegeten. Dat help iets. Volhouden dus.

Bedankt voor jullie reacties
 
Terug
Bovenaan