Voortekenen bevalling.

Hi,
Helemaal nergens last van gehad. Ik ging s'avonds met 39+5 heerlijk naar m'n bedje, ontzettend goed geslapen zelfs. Rond 07:00 werd ik wakker van een soort plopje in m'n buik en toen waren m'n vliezen gebroken. Heel veel succes met de laatste loodjes, super spannend. Groetjes!

Bij mij leek het op ongesteld worden.
Op vrijdagavond verloor ik een flinke bloedprop en in de nacht om het kwartier een beetje menstruatiekramp gevoel.
Toen geen oog dichtgedaan en de verloskundige om helderheid gevraagd. 
De volgende ochtend hadden ik 1 cm ontsluiting en dachten ze dat de baby waarschijnlijk zondag zou komen maar in de middag ging het ineens heel snel.
De krampen werden zo hevig dat ik toch wel moest zitten steeds en niks meer kon en toen bleek ik al op 4 cm te zitten.
In het geboortehuis zat ik al gauw op 7 en was ik best wel geluid aan het maken met de weeën. 
Elke wee heel lang en geconcentreerd uitademen via mijn neus heeft mij toen veel geholpen.
De pijn voelde als een hele hevige menstruatie maar is me achteraf eigenlijk best mee gevallen. Heftig maar wel te dragen. 
Om 20:38 is ons dochtertje geboren op de baarkruk. Eerst in bad de weeën opgevangen. Het bad hielp wel met de weeën  maar ik kon er moeilijker persen.

Terug
Bovenaan