Voortekenen van bevalling

Zijn er moeders met ervaringen hoe de periode was voor de bevalling begon?
Kun je achteraf zeggen dat je het als het ware voelde aankomen. Dat je je niet lekker voelde of ergens anders last van had.

Of begint de bevalling zomaar uit het niets?

bij mij waren de vliezen spontaan gebroken, 's morgens om 7 uur.
maar achteraf had ik die avond er voor toch wel al lichte weeen.
ik had met veel dingen moeite en dacht gewoon harde buiken te hebben......

ik ben erg benieuwd hoe de volgende bevalling zal beginnen!

hoi,

bij mijn 1e kindje werd ik ingeleid,dus niets spontaans of geen voortekenen gehad.
ben nu 41 weken zwanger van mijn 2e,heb wel harde buiken,maar geen idee of dat wat zegt.
we wachten maar af....

groetjes Corien

Bij mij kwam het best onverwachts, ik twijfelde ook heel erg wat er nu aan de hand was.
Ik was de de dag ervoor nog alleen twee kasten wezen halen en de hele avond in elkaar wezen timmeren en knutselen... Om een uur of 12(veel te laat) naar bed gegaan.
Toen werd ik om kwart over drie  wakker, ben even gaan plassen en poepen. Ging in ene heel makkelijk. alsof ik even ruimte moest maken. Hihi.
Wilde toen weer gaan liggen, maar toen braken mijn vliezen. Dus wij echt zo huh, wat is dit nu? Dus ik zeg zo; nou dan worden we snel papa en mama.
Dus ik tweede poging om naar bed te gaan toen begon de eerste wee en na   2uur was mijn kleintje er. Best erg snel inderdaad. Maar van te voren dus helemaal niets gevoeld, ik had zelfs het gevoel dat ik de hele wereld aan kon.

Maar hiermee laat ik toch wel zien dat er zoveel verschillende bevallingen zijn...

x Pamma

Hoi!!

Ik was 39 week zwanger en heb 3 dagen lang ontzettende diarree gehad. Op de 4e dag werd ik 's morgens om 7.40 wakker doordat mijn water brak! 16 uur later hield ik onze zoon in de armen! De diarree was dus voor mij een voorteken!

Groetjes Ponoka

Mischien een heel stomme vraag hoor, maar hoe merk je dat je water breekt?
Komt het vruchtwater dan echt naar buiten lopen of begrijp ik dat verkeerd?

Groetjes
Anita

Hoi,

Bij mij braken de vliezen. Dus dan begint het ! In elk geval binnen een paar dagen dan, bij mij begon toen de bevalling pas na 2 dagen.

* Hoi Adviesen, dat merk je echt wel hoor wanneer je vliezen breken. Ik voelde ineens een klots warm water van onderen...  .

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan