Voortekenen?

Goedemorgen,

Naast het feit dat ongeveer iedereen tegen me zegt dat ons kindje eerder komt, heb ik sinds een week last van, ik denk, voortekenen. Herkennen jullie dit?
Wil mezelf nl niet voorhouden dat het er aan zit te komen, kan ook nog 5/6 weken duren.

1. Ongesteldheidspijn in onderbuik
2. Lage buik
3. Steken bij schaamstreek
4. Diarree ( ja lekker he)
5. Redelijk rustige baby

Verder niet erg harde buiken, alleen als ik teveel doe.

hey meis, ik heb precies hetzelfde...

die steken in de schaamstreek dat is waarschijnlijk indalen van de kleine. Even als die ongesteldheidspijn (scrabble) in de onderbuik.
Bij de diarree had ik zelf ook het gevoel van... hmm lichaam is zich aan het leegmaken voor de bevalling hahaha maar nog niks.

Als ik kijk naar mijn vorige zwangerschap... kreeg ik een paar dagen van te voren een hele flinke wee... en daarna hele erge nesteldrang en een dag ervoor al wat lichte weeën maar kon wel gewoon alles.
We moeten gewoon (on)geduldig afwachten helaas, maar van mij mag ze wel komen...
hahaha

x

Hai Meiden,
Hier precies het zelfde..
Pijn in mijn liezen...druk op mijn doos ...helaaaas moeten we wachten wat de natuur voor ons in petto heeft...
Maar wat mij betreft..laat de weeen maar komen hihih

ben vant wkend meerdere malen in het ziekenhuis geweest (hartfimlpjes zijn er gemaakt bloed onderzoek baby gemeten hoeveel vruchtwater ik nog heb, bloed geprikt.. en ze waren ook nog bang dat ik zwangerschapsvergiftiging zou hebben, maar dat is gelukkig niet het geval....
Het blijkt dat ik al last van voorweeen heb en harde buiken.. en ik voelde de baby ook niet meer.. heb nu extra controles..

nog 2 wkn dan mag de baby wel komen, ze moet nog maar ffies blijven zitten want anders komt ze in de couveuze.
en dat is ook niet fijn..

ik heb sinds gister ook zo last van diarree.. niks aan maar wist niet dat dat erbij hoort.. d8 een buikgriepje ofzo..

Iedereen succes gewenst met de laatste loodjes..

Hey!

Hier ook hoor! Ben 1 sept uitgerekend, maar inderdaad ook die druk van onder word behoorlijk erger (indalen), het hoofdje ligt nu vast volgens verloskundige, maar dit zegt dus helemaal niets over het eerder beginnen van de bevalling helaas.

Wat wel opvallend is, is dat ik nu ineens enorm veel last heb van aambeien!!!!! Zo in eens. Ik had het al wat, maar er komt nu meer naar buiten (lekker dan!). Ik had al Curanol zalf/tabletten besteld, voor na de bevalling (ik zag de bui al hangen) maar ben nu alvast gestrart met smeren en tabletten kuur. Ik hoop zo dat het werkt, want bij de vorige bevalling "daarna" wat een drama met die aambeien. Meer last van gehad dan de bijna totaal ruptuur! Al met al, van de ene kant hoop ik dat de bevalling vandaag nog begint, en van de andere kant, laat die aambeien eerst maar is tot rust komen, en dan mag het van mij ook wel gebeuren. Zit niets anders op dan afwachten!!!

Sterkte nog ff..

liefs mammma

Jeps ken ik wel, maar voortekenen tja ik vind het altijd zo moeilijk.Deze zwangerschap is bijvoorbeeld weer heel anders als de vorige en van mijn zoontje.Maar heb wel hele erge pijn bij me schaamstreek,en als het s avonds is ,rommelt het ook wel! Evenals de harde buiken die woorden pijnlijker nu en ook heftiger dat ik denk van nou nou het kan nog wel eens zover zijn.Maarja ik zit nog maar op 33 weken weet niet hoeveel weken jij nu bent? maargoed we zullen allemaal moeten afwachten,spannend he!
liefs nice

Ik ben nu 35.1 week.
Ook erg last van aambeien, zoals mammma, ongelooflijk wat een druk daar beneden.

Ben in ieder geval 'blij' dat jullie ook dezelfde kwaaltjes hebben.
Vorige week nog nergens last van en nu opeens alles tegelijk haha.
Morgen weer naar de VK, ben benieuwd wat die zegt.

Hee
Ik heb precies dezelfde 'klachten'. Nooit gehoord dat dit voortekenen kunnen zijn. Mn vorige zwangerschap was echt weer heel anders. Daar begonnen ze gewoon met lichte weeen een dag van te voren.
Ik zou wel willen dat het voortekenen zijn! Hoef ik niet zo lang meer te wachten:p

Terug
Bovenaan