Voortekenen?

Hier een Aug mama, zwanger van de 3e;

Heel herkenbare klachtjes die er zeker wel op duiden dat je richting bevallen loopt, maar t spijt me te moeten zeggen dat ik dit nu al voor de 3e keer heb en mijn 2 eersten zeker niet vroeger kwamen maar lekker ruim over de datum gingen.Ik ga er nu ook weer vanuit dat ik weer langer loop, dan valt t iig niet tegen.

Succes er mee, wie weet heb jij wel geluk ;)

Hier ook steeds meer een drukkend gevoel van onderen door het indalen. Pijn rond de schaamstreek heb ik al een maand of 2 en heeft bij mij met beginnende bekkeninstabiliteit te maken dus daar til ik niet te zwaar aan. Verder wel steeds vaker last van voorweeën. Maar wanneer het er nou echt aan zit te komen? Denk niet dat daar echt een conclusie over te trekken valt...

Gister bij de VK geweest en onze boy loopt 2 weken voor qua groei, hij mag komen van de VK haha. Vandaar ook die pijntjes etc, het is al aan het verweken, maar die voortekenen zijn idd gewoon pijntjes en het kan nog gewoon 3/5 weken duren.Hoop eigennlijk wat eerder want die druk op mijn onderkant komt mijn aanbeien echt niet ten goede, kan nog amper zitten, doet zo'n pijn!

Terug
Bovenaan