Voortekens?!?

Hoi Dames,

Moet even mijn ei kwijt haha. Kep even weer zo'n vervelend baal momentje haha.
Kzit namelijk al vanaf dat ik 24 weken zwanger ben thuis in de ziektewet, omdat ik voorweeen heb gehad. Balen dus maarja tis niet anders he. Ben nu 33.3 weken zwanger. Dusss het schiet mooi op. Heb al die tijd veel last gehad van harde buiken.
Maar nu sinds zaterdag in een veel ergere vorm en vaker. Gister is de vk hier nog geweest, geen ontsluiting en kindje maakt het goed gelukkig. Wel beweegt die kleine echt ontzettend veel (lijkt veel meer dan vorige weken) Ook voel ik mezelf heel onrustig, steeds heen en weer lopen dingen verzinnen wat ik nu weer eens kan gaan doen, en eigelijk heb ik ook geen zin om wat te doen. Ook heb ik erg last van mn heupen/bekken op het moment, en een zeurende pijn in mn onderbuik en rug.... Hmmm wat denken jullie zal die kleine nog lang op zich laten wachten?
Haha sorry ben normaal nooit zo'n zeur zwangere maar op het moment baal ik een beetje haha.

Groetjes Saartje!
 
Tja... je weet het nooit. Maar als je al vanaf week 24 thuis zit, kan ik me voorstellen dat je inmiddels een beetje rusteloos bent! Doe in ieder geval toch maar lekker rustig aan (als je al iets anders kan...), zodat je lekker uitgerust bent als hij of zij zich aandient!

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan