Voortekens?!?

zou ook je urine nog ff laten nakijken op een evt blaasonsteking.. Kleine moeite en deze symtomen kunnen daardoor ook komen. En anders succes... ik zit met voorweeen ook al bijna 3 weken aan het balen. Al ben ik nu dan wel 37w4d
 
zou ook je urine nog ff laten nakijken op een evt blaasonsteking.. Kleine moeite en deze symtomen kunnen daardoor ook komen. En anders succes... ik zit met voorweeen ook al bijna 3 weken aan het balen. Al ben ik nu dan wel 37w4d
 
Hoi Saartje,

Ja dat snap ik wel dat je het zat bent.
ben nu pas 26 weken en ik doe nu "pas" 3 weken rustig aan en dat is heel moeilijk als je van nature altijd bezig bent.
Ik hoop voor je dat het rond de 37 weken komt.
Ben wel heel benieuwd of je nu uiteindelijk eerder bevalt omdat je al zo lang last heb van harde buiken.
Kun je niet naar de bieb boeken lenen?
Kun je nog wel naar buiten kleine dingen doen zoals visite??

Liefs en sterkte
 
Hoi Saartje,

Ja dat snap ik wel dat je het zat bent.
ben nu pas 26 weken en ik doe nu "pas" 3 weken rustig aan en dat is heel moeilijk als je van nature altijd bezig bent.
Ik hoop voor je dat het rond de 37 weken komt.
Ben wel heel benieuwd of je nu uiteindelijk eerder bevalt omdat je al zo lang last heb van harde buiken.
Kun je niet naar de bieb boeken lenen?
Kun je nog wel naar buiten kleine dingen doen zoals visite??

Liefs en sterkte
 
hey saartje

tuurlijk snap ik dat je gek wordt van het rustig aan doen, en wat je vk zegt, klopt.

ik heb ook ontzettend veel harde buiken, bij bijna alles wat ik doe.
zelfs boodschappen halen of naar de speeltuin met mn 2 jarige peuter gaat heel moeilijk (allebij op 5 minuten afstand) badkamer soppen, vaatwasser in/uit ruimen, grond opruimen... allemaal dingen die ik beter niet kan doen.
als mn dochtertje slaapt, ga ik zelf ook vaak liggen.
leuk is het niet, dat alles zo beperkt is, maar tis een beste voor mn ukkie.
mijn ukkie lag achter op de groei. 2 a 3 weken.
inmiddels nog maar 1 weekje, maar moet het rustig aan blijven doen.

nog max 9 weken meid, dan zijn we er vanaf en hebben we onze uk in onze armen!

liefs, do
33 weken en 1 dag.
 
Hallo Saartje!

Ik wil me graag bij je aansluiten, herken mer erg in je verhaal!
Zit er vanaf het weekend erg doorheen, maandag t/m woensdag ging wel weer, maar gisterenavond had ik het zoooo gehad!

Mijn situatie lijkt veel op die van jou: zit sinds 27 weken thuis, omdat ik rustig aan moet doen vanwege rug/bekken/bekkenbodem/been klachten.
Ben van nature altijd erg actief en slank en ben nu erg dik, chagrijnig en niet mobiel!

Ook heb ik die onrust en die harde buiken. Maar die buiken wil nog niks zeggen, hangt eerder samen met je onrust/stress/ongenoegen dan met de bevalling!

Bij de vorige 2 kindjes had ik ook met een week of 35/36 zwangerschap de hoop dat die buiken een voorteken zijn, maar hou jezelf niet voor de gek.
De 1ste kwam bij ons met de 41wkn1dag en de 2de met 40wkn4dgn.
Dus ik haal me niks in mijn hoofd en weet dat het nog een hele tijd kan duren!

Maar het is gewoon vermoeiend en frustrerend, gisterenavond continu harde buiken gehad, ik had echt vervelende gedachtes van: eruit met die baby!

Ook loop ik bij de gyn. Omdat ik door een verhoogde druk op de bekkenbodem kans had op een vroeggeboorte. Gisteren zei de gyn. dat de baby(we verwachtten een groot kind) al zo'n 6,5 pond was en dat alles er al heel goed uit zag, volgens haar was nu het gevaar voor de baby echt geweken. Nou, dan heb ik meteen de gedachte: kom maar op dan!
Maar helaas, nu zie ik alles weer reeel en besef ik dat die laatste weken er ook nog echt bij horen, hoe zwaar ook!

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk komt 'de verlossing' snel voor ons!

groetjes,
34wkn3dgn zwanger vd derde
 
Hallo Saartje!

Ik wil me graag bij je aansluiten, herken mer erg in je verhaal!
Zit er vanaf het weekend erg doorheen, maandag t/m woensdag ging wel weer, maar gisterenavond had ik het zoooo gehad!

Mijn situatie lijkt veel op die van jou: zit sinds 27 weken thuis, omdat ik rustig aan moet doen vanwege rug/bekken/bekkenbodem/been klachten.
Ben van nature altijd erg actief en slank en ben nu erg dik, chagrijnig en niet mobiel!

Ook heb ik die onrust en die harde buiken. Maar die buiken wil nog niks zeggen, hangt eerder samen met je onrust/stress/ongenoegen dan met de bevalling!

Bij de vorige 2 kindjes had ik ook met een week of 35/36 zwangerschap de hoop dat die buiken een voorteken zijn, maar hou jezelf niet voor de gek.
De 1ste kwam bij ons met de 41wkn1dag en de 2de met 40wkn4dgn.
Dus ik haal me niks in mijn hoofd en weet dat het nog een hele tijd kan duren!

Maar het is gewoon vermoeiend en frustrerend, gisterenavond continu harde buiken gehad, ik had echt vervelende gedachtes van: eruit met die baby!

Ook loop ik bij de gyn. Omdat ik door een verhoogde druk op de bekkenbodem kans had op een vroeggeboorte. Gisteren zei de gyn. dat de baby(we verwachtten een groot kind) al zo'n 6,5 pond was en dat alles er al heel goed uit zag, volgens haar was nu het gevaar voor de baby echt geweken. Nou, dan heb ik meteen de gedachte: kom maar op dan!
Maar helaas, nu zie ik alles weer reeel en besef ik dat die laatste weken er ook nog echt bij horen, hoe zwaar ook!

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk komt 'de verlossing' snel voor ons!

groetjes,
34wkn3dgn zwanger vd derde
 
ik kan niet meepraten ik heb bij alledrie nog nooit last gehad van harde buiken ik weet niet eens wat het is en dat terwijl ik best zwaar werk doe ik werk in de horeca maar ik zou gewoon ook zeggen nog even volhouden en lekker rustig aandoen straks heb je dat wondertje in je armen en dan kan je weer genoeg doen. dus je moet het positief bekijken nu kan je nog lekker niksen.

groetjes dominique
 
Terug
Bovenaan