Vooruit dan......zwanger-worden

A

Anoniem

Guest
Naar aanleiding van het berichtje van Teha, dacht ik ach....ik open nog een derde...
Dusss wie kennen elkaar al vanaf het zwanger-worden forum???

Liefs Annet

Ik ken jou, en Toulouse en Fonske. En vast nog meer mama's, maar dat ben ik vergeten (of heb ik verbannen, hahaha!).
Dat houdt dus in dat we elkaar al ruim 2 jaar kennen!

Liefs,

Tessie

nee daaar ken ik niemand van ben hier pas gekomen toen ik al zwanger was

groetjes saskia

eh,ik was er wel.
maar niet zo heel lang.
een aantak maanden..kan me niet zo herinneren wie er waren.
ben wel benieuwd dan om hier te lezen wie daar toen ook waren.
gr piewie

Ik las altijd veel mee dus de meesten zullen mij niet kennen, maar ik kan altijd redelijk  goed namen onthouden....dus hierbij de ladies die ik nog "ken" qua naam dan...

Natuurlijk Annet (jouw verhalen vond ik altijd leuk, dat weet ik nog), TeHa, Piewie, Pas, Bolbuikie, Miguel, en vast nog veel meer, maar verder komt mijn geheugen niet meer (één nadeel van zwanger geweest zijn...).

Groetjes,
Patty mv Nynke

Ik ken jou, Annet (ook van 's nachts typen) Natasja en kan zo snel niet op meerdere namen komen

Hahahaha, volgens mij heb ik echt last van zwangerschapsdementie gehad (die nooit meer is overgegaan), want ik kan me alleen Tessie (Teha) herinneren!!

Groetjes Fonske.

hoi hoi...

Ja ik was er toen ook al!Ook ik las vooral heel veel toen...!echt verslaafd!!En ik kan me de onzekere verhalen van annet nog heeeeel goed herinneren   ...verder wat mij nog herinnerd was bri (jacquline) Kat (Geloof Cathy verbeter me kat als ik het fout heb) Thea, Neeltje , bloemetjes ofzoiets...euhhhhh ik moet echt heeeeeeel diep graven hoor!!! Renee, leetje ,biggetjes ,Emmama,Wilmatekema (ofzoiets), wilma43 ,0anna0, bientje , jeanette 43en natuurlijk Tobi en Alma!!

kennen jullie ze ook nog dit is denk ik ongeveer de ploeg van 1en een half tot 2 jaar geleden (toen ik er was....)misschien mis ik er nog...zo hier heb ik de halve dag over nagedacht!!! Goed he!! en ook nog 19 weken zwanger!!

haha liefs lonneke

Terug
Bovenaan