Vooruit dan......zwanger-worden

weet er nog een paar sas24 (natasja) , di silva,ka dan juup di silva en zelfs demie 36

nu stop ik echt...

Jaaa, ik was er ook. Ben even weggeweest, omdat ik eerst in mei uitgerekend zou zijn, maar dat bleek na 12 weken fout te zijn gegaan... Toen kwam ik weer terug en was vrij snel weer zwanger, maar een hleboel namen weet ik nog wel hoor! Vooral de leuke teksten van biggetje herinner ik me nog goed. Ik lag altijd helemaal dubbel!

Nu zwerf ik er weer een beetje rond, maar ik kan mijn draai er nog niet erg vinden....

Groetjes van Saskia

Di Silva ja, die ken ik ook nog? Niet meer gezien hier, toch??

nee inderdaad , meerdere niet , maar vond het leuk om herinneringen op te halen...
batsertje was er ook nog...

Sja, hoewel we ons nu afvragen waarom ze het allemaal over van die vieze dingen hebben (cervixslijm enzo) hebben we er zelf ook goed aan mee gedaan...haha. Ik vond het hoe dan ook een geweldige tijd, want we hebben zó veel gelachen!
Ik heb daar ongeveer een jaar rondgezworven, dus ik herken zo'n beetje alle namen die jullie noemen, maar meer kan ik er zo ook even niet bedenken.....

Liefs Annet

Huh? Ik heb daar maar een paar keer een reactie gezet en wordt gelijk herkent? Haha. Ik vind wel dat het daar nu heel anders is dan toen hoor. Al die onzekere dames. Nee, zo was ik toch echt niet hoor.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Ja, de meeste namen herken ik wel! Vandaar dat ik hier ook nog lees.  Heb ook op het zwanger worden na een mk-forum gezeten. (heb in april 2005 een mk gehad)  Kwam daar Miep34 veel tegen. Die heeft in april 2006 en in april 2007 kinderen gekregen. Ik schrijf al vanaf december 2004 mee. Toen ging mijn Mirena eruit. Dus ik zwerf hier al even.
Ik heb hier inmiddels al een aantal leuke contacten opgedaan. Het Juni2006-forum komt volgende week zondag trouwens bij elkaar in dierenpark Amersfoort! Die lokatie danken we aan jullie!

Groetjes, Cathy

Hoi Kat,

ja wat kennen we elkaar al weer lang he. Ik ben ook in december 2004 op het zwanger worden forum terecht gekomen. Daar was ik snel weer weg, want in januari had ik alweer een positive test in handen. Ik was begin oktober 2005 uitgerekend. Helaas wat Kat al zei ging dat mis in april, en zo belandde ik op het zwanger na een miskraam forum. Pff wat was dat een emotionele tijd voor ons zeg. Maar gelukkig zijn er toch heel wat meiden die uiteindelijk toch een kindje hebben gekregen. Ik was vlot weer zwanger en dit keer werd in april 2006 onze zoon geboren. En daarna wederom weer vlot zwanger en dit keer in april 2007 is onze vierde telg een mooie meid geboren.

Ik zwerf dus over alle fora heen. Ik ben in de afgelopen jaren al zoveel namen tegengekomen en het is gewoon leuk om te lezen wat   er overal leeft.

Eigenlijk zou ik nu naar het hoe neem je de stap tot sterilisatie forum moeten, maar ja die is er niet hahahahahah.

Miep

Terug
Bovenaan