voorweeen??!!

hoi,

het gaat hier wel ietsje beter, ik heb nog wel veel harde /pijnlijke buiken enz, maar ze komen nu niet meer zo vaak als in het begin van de week.

donderdag heb ik een afspraak bij de vk

groetjes Simone

Nou dames, ik sluit me bij jullie aan met 28 april. We kunnen dus ook nog mei moeders worden. Mijn man gokt op 5 mei op bevrijdingsdag. En zijn reden waarom??? Zodat ik dan bevrijd wordt van mijn zwangerschap.

hoi,

bij mijn eerste had ik 31 mei 2007 in mijn hoofd en het is 2 juni 2007 geworden, ben toen ingeleid.
mijn vriend en schoonmoeder denken dat deze kleine man zich binnen kort aankondigt met 37 wk.. mijn schoonmoeder had het al over 5 april
ik zelf denk het weekend na pasen, maar daarnaast speelt ook 2 mei in mijn hoofd dit omdat Mart van 2 juni is, en Rutger (vriend) van 2 Maart.

maar ik hoop niet dat ik lang overtijd ga, liever helemaal niet eigenlijk, nu met die klachten en mijn bekken doen ook behoorlijk veel pijn (ingedaalt)   en we hebben er nu hier een kleine man in de drift fase zitten hihi..
maar 38 wk lijkt mij een mooie week toch??

groetjesss

wel spannend hoor simone -   ik kan mijn zwangerschap niet vergelijken met een eerdere omdat dit mijn eerste is.
Nog 1 week en dan mag ik ook want dan ben ik 37 weken en dat voelt toch wel prettig :)

Ik heb wel last van een soort indalings pijn denk ik maar ze ligt nog erg hoog dus   dalen doet ze nog niet echt. De groeiecho geeft aan dat ze al groot is dus wie weet wordt ik wel ingeleid.

Terug
Bovenaan