Na twee miskramen dit jaar, in april en in juli, heb ik vorige week (gelukkig) weer positief getest op zwangerschap. Echter blijft de blijheid weg en maakt het me enkel onzeker. Kan ik deze keer wel op mijn lichaam vertrouwen? Of eindigt het ook deze keer weer in een miskraam. Ik durf ook de verloskundige nog niet te bellen, omdat de laatste keer, 2 dagen voordat ik de 1e echo zou hebben, de miskraam al op gang kwam en ik dus kon afbellen. Maar wat is nu wijsheid.. ik ben vandaag precies 6 weken en heb alle zwangerschapskwaaltjes die ik de keren ervoor ook had. Ook dat geeft me dus niks extra's.
Ik deel mijn verhaal, omdat ik weet dat ik niet de enige ben. En ik weet ook dat het totaal niet mijn eigen schuld is, maar zo voelt het soms toch wel. Nu maar hopen dat het vruchtje deze keer wel wil blijven zitten. Fingers crossed!
Ik deel mijn verhaal, omdat ik weet dat ik niet de enige ben. En ik weet ook dat het totaal niet mijn eigen schuld is, maar zo voelt het soms toch wel. Nu maar hopen dat het vruchtje deze keer wel wil blijven zitten. Fingers crossed!