vraaaaagje

ja dames,

heb er weer één...

Amy krijgt momenteel 5x 150cc water en laatste fles 180cc water....

na die laatste fles slaapt ze 6 uur.

nu wil ik het schema veranderen naar 5x 180cc water in de hoop dat ze snachts door gaat slapen. qua cc is het evenveel als het oude schema.
maar wat doe ik dan als ze snachts alsnog komt ?
of hoe doen jullie dat ? geef je dan klein flesje of geef je de voeding eerder en rek je de andere voedingen?

thanks alvast..

Ik deed het vaak zo als hij 's nachts niet kwam gaf ik die dag 5x 180cc en als ie 's nachts wel kwam gaf ik 6 x 150 cc (in de laatste fles iets meer!)
Met 6 flessen voedde ik om de 3,5 uur en met 5 om de 4 uur!

Maar als ze al 6 uur achter elkaar doorslaapt, dan slaapt ze toch al door??? Hoe laat geven jullie de laatste fles? Wij zorgden er altijd voor dat die rond half 11 was. Dan lig je zelf tenminste niet al te laat. Meestal kwam ie dan rond 4 uur en na een tijdje ineens rond 6 uur. Nu komt ie pas rond half 8.

ik geef idd die laatste fles ook rond half 11.
dan komt ze om 4 uur idd.

en overdag zit er al 4 uur tussen telkens behalve rond etenstijd.

voor de fles van half 11 moeten we der regelmatig wakker maken.

Wij zitten nu ook op.5 flessen van 150cc de laatste is trouwes 180cc... Meestal komt rubenrond half 6, maar mocht hij toch een x midden in de nacht komen, dan krijgt hij 90cc, en.hou ik de rest van de dag.hetzelfde als normaal.

Ik geef overdag 5x 180 cc (incl voeding, ik maak melk in een kan klaar en dat staat dan in de koelkast)

Wij moeten ons manneke ook altijd wakker maken voor de laatste fles, die krijgt hij rond 23.00 uur. Hij redt het niet de gehele nacht en komt meestal tussen 3 en 4. Ik geef dan minder zo'n 100 cc en dit vul ik soms aan met water. Op die manier komt hij vaak weer rond de klok van 7 zodat ik weer goed uit kom.

Enne tijdens etenstijd is het hier ook drama. Ik geef dan nog geen fles, maar een speen en haal hem naar beneden als het echt niet wil. We kunnen het dan meestal wel rekken tot 19.00 uur.

Ons meisje in vandaag precies 8 weken ,

ze krijgt 5 voedingen perdag, nu 5 x 150 water en 5 schepjes.

06.00
10.00
14.00/15.00
18.00/19.00
22.00/23.00 ( meestal rond 22.00 savonds wil ze vaak na 3 uur al )

en bij haar laatste fles doen we een schepje bambix pap, is eigelijk vanaf 4 maanden maar wij doen het al vanaf 6 weekjes en ze doet het er super op !

hoe oud is jou dochtertje ?

Saar drinkt s'ochtens een fles van 150 en de rest van de dag 4x 120. Meer krijgen wij er echt niet in en dat terwijl ze bijna 11 weken is..

Voor de fles van 23:00 uur geven wij die terwijl ze slaapt. Ze drinkt als reflex op de speen.

Ik had ergens gelezen dat kindjes vaak geluiden maken als ze van hun slaap in een diepere slaap vallen. Vaak reageer je hier als ouder gelijk op en ga je bij ze kijken. Omdat ze vaak met hun ogen open liggen, denk je dat ze wakker zijn, maar het bleek dat ook dan kinderen vaak gewoon slapen. Ze worden vaak echt wakker, als de ouder hem uit bed haalt.
Nadat ik dat had gelezen liet ik Saar in een nacht gewoon door gaan met geluidjes. Ze werd weer stil. Na 2 nachten dat, hoorde ik haar ineens ook in de nacht niet meer en slaapt ze door. Heel soms huilt ze een beetje en doe ik haar speen voorzichtig in. DAn is ze weer stil en doet haar ogen weer dicht.

Dit gaat nu sinds 1,5 week zo.

Terug
Bovenaan