vraaaaagje

@ roosB mijn meissie is 8 weken en 3 dagen oud vandaag...

@mammafloortje ik merk idd dat amy soms ook huilt in der slaap en dan doe ik idd ook der speen in en tukt ze lekker verder.. ik heb goed door bij Amy wanneer ze echt wakker is of idd slaapt met ogen open....

Isa krijgt 80% bv en 20% kv. Maar wat ik ook geef ze wil overdag vaak om de 2 uur drinken..Als ze flesvoeding krijgt, geef ik haar 120 cc. s'avonds kom ik vaak niet uit en geef haar dan soms wel om 20.00 de laatste fles en dan slaapt ze door tot 04.30-06.30 uur..Ze slaapt dus aardig door, maar we komen hier dus eigenlijk iedere dag op 6 a 7 keer voeden..Isa is nu 9 weken oud.

Lisse krijgt 5 flessen van 150 cc met 5 schepjes (ze is bijna 8 weken) en de laatste fles krijgt ze rond 22 uur, voor de eerste fles (ergens tussen 7 en 8 uur) moeten we haar meestal wakker maken.
Als ze 's nachts komt (wat bijna niet is gebeurd), dan laat ik haar even, blijft ze na 5 minuten nog steeds jammeren dan geef ik haar tut en laat haar weer paar minuutjes. Ik ga haar geen fles geven in elk geval! Bij de vorige twee kids geleerd dat je als je dat wel doet, de dagen erna weer de klos bent 's nachts! meestal slaapt ze nu gewoon weer verder...

Danicia is vandaag precies 12 weken..

En zij komt nog steeds na 3 a 3,5 uur soms zit er 4 uur tussen.
Zij krijgt 150 CC meer drinkt zij echt nog niet..zij komt snachts 1 of 2 x..dus best vermoeiend!

Haar tijden zijn dan;
4 uur
7 uur
10 uur
13 uur
16 uur
19.30

Ik weet het best veel maar volgens kinderarts niet erg, ze schijnt het nodig te hebben..die zegt; het zijn richtlijnen maar als ouders voel je,je kindje het best aan..

@ Roos; ik ga de bambix ook is ze proberen..ben benieuwd!!

Jasmay is eigenlijk met 5 weken ongeveer zelf door gaan slapen! Heerlijk, ik gaf (en geef nog steeds) de laatste fles rond 22.30 of 23.00u. Eerst sliep ze door tot 3 uur, naderhand werd dat steeds wat langer. Soms kwam ze ineens wel weer om 2 of 3 uur 's nachts en dan had ik geen zin en wist ik dat ze nog niet echt honger kon hebben, heb ik haar speentje gegeven.. dit werkte want ze sliep zo weer!
Had het nml idd 1x wel gedaan 's nachts en de nacht erna wilde ze ook weer!
Mama trapte daar dus niet in haha!

Nu slaapt ze intussen door tot een uurtje of 7 's ochtends, daar moest ik wel van de week ff aan wennen (schrok wakker).

Wel moet ik haar voor de laatste fles ook wakker maken en drinkt ze deze meestal niet leeg.. maar dat geeft niet ze groeit hard! (geven nu 150 cc en 5 schepjes ook, alleen door de reflux drinkt ze nu wat minder helaas)

Terug
Bovenaan