Vraag aan borstvoedingsmama's

oh...ik start net een nieuw onderwerp hierover...haha.

Maar jij doet het dus wel. Tsja ik denk dat ik er ook maar gewoon schijt aan ga hebben. Heb er zelf alleen maar voordeel van.

hoi hoi ,
gelukkig dat ik niet de enigste ben die geen vast schema heeft haha....
demy komt echt wanneer zo honger heeft en dat varieerd tussen de 1 tot 5 uur haha lekker is dat !!! makkelijk plannen ... not !!! maar ja ik eet en drink ook niet altijd op vaste tijden dus eigenlijk helemaal niet zo raar toch?

doei kus mariska mv demy

Hoi,

Misschien een tip voor de moeders die nog maar 1 kindje hebben. Toen ik alleen Merijn nog maar had en ik wilde een keertje naar de stad dan ging ik gewoon en gaf de borstvoeding in een paskamer van de Miss Etam. Ik vroeg gewoon een stoel en vroeg of ik ff mocht. Ze vonden het wel grappig. Ik kan dus ook niet in het openbaar voeden, gewoonweg omdat ik er dan zelf niet rustig onder ben en de voeding voor geen meter loopt.

Ik ben blij te lezen dat jullie ook geen van allen een schema hebben. Ik ga ook maar eens proberen hem vlak voor vertrek te voeden, zodat hij er even tegen kan. Nog meer tips zijn altijd welkom.

Groetjes.

Ook ik ben echt blij te lezen dat er bij jullie ook geen schema in zit, dacht dat het aan mij lag. Stijn is nu 7 weken en zit aan de 5 voedingen per dag. Elke dag is het weer anders qua indeling dus het is inderdaad erg moeilijk om afspraken te maken. Elke keer denk ik dat er een systeem in zit maar dan is het de volgende dag weer een ander verhaal. Ook komt hij vaak tijdens het eten, ongeacht hoe laat we gaan eten. Wel fijn dat het zo herkenbaar is! Groetjes, Laura

Ik geef ook borstvoeding. En ja heel erg herkenbaar.. denk ik dat hij nu wel een ritme heeft is het volgende dag helemaal anders. Slaapt ie lekker en huilt hij niet.. en hoeft een dag de speen niet te geven. Volgende dag huilen huilen.. niet willen slapen... en ja dan weer de speen.

Jeetje.. wordt er wel moe van..

Terug
Bovenaan