Ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht veel meer uitgaven te hebben, maar het is me achteraf reuze meegevallen.
Misschien scheelt het dat er tussen onze kinderen bijna 3 jaar zit en hebben we de kinderwagen/box/babykamer/auto- en kinderstoel niet meer hoeven aan te schaffen.
Onze oudste is een jongen en de jongste (15 mnd) een meisje dus er zijn de nodige meiden kleertjes aangeschaft, maar die koop ik meestal in de uitverkoop bij prenatal of h&m.
Ik ben minder gaan werken, waardoor 2 dagen kdv nodig waren, minder inkomen= meer belastingteruggave. Ik betaalde voor de oudste 125 euro en voor de 2de 25 euro, dus dat scheelt ook niet zoveel in kosten.
De grote uitgaven (flesvoeding, luiers, luierdoekjes) kopen wij alleen in de uitverkoop per doos, of 3 halen 2 betalen. Ze zijn altijd wel ergens in de uitverkoop.
Je kan het zo gek maken als jezelf wilt. Maar aangezien je de grote uitgaven al voor je eerst kindje hebt gehad.........
Succes met je keuze, maar ik ben van mening dat als je met 1 kindje goed kan rondkomen dit ook gaat lukken met 2 kindjes