Vraag aan de mama's met ervaring

Vroeger gebruikten ze idd sluitlakens, dat vertelde mn schoonmoeder laatst. Ze heeft hem na alle bevallingen omgehad en bleef toch een enorme buik houden. Het zegt dus niet zoveel. Het ligt echt aan je bouw.

Zelf heb ik daar geluk mee en heb ik een slanke bouw. Bij mn dochter was ik de kilo's binnen 2 weken weer kwijt (was 14 kg aangekomen) en paste ik mijn broeken weer. Ik heb het gevoel dat het deze keer wat langer zal duren, ben nu al 10 kilo aangekomen, maar dat zie ik dan wel. Ik denk maarzo dat ik er 2 supermooie kinderen voor terug heb! Dat is mij wel een kleine vetrolletje waard haha.

Liefs ciomama

Hoi, nou dan moeten jullie mijn buik zien. Is een tijgerprint, nou dat krijg ik nooit meer weg. Ook nog straks de vetrollen erbij. Denk dat ik maar alvast de scheidingspapieren moet gaan tekenen.
Ik heb mij hier op ingesteld en ga ook niks kopen, de ene zegt dat die cremmetjes tegen de strieae geweldig helpen, nou je moet eens zien.
Dat geldt ook voor zo'n band denk ik. De ene heeft er baat bij en de andere niet. Ik denk dat je lekker moet doen, wat je zelf prettig vind.
Als jij het prettig vind, dan moet je hem om doen. Als moet ik er persoonlijk niet aandenken, als ik aan iets straks denk, dan wordt ik al gek hahaha.

x yvonne

zo is het zusteryvonne

bekijk het nuchter, ik heb dan geluk dat ik vetrolletjes gewend ben, hoe lelijk ik ze zelf ook wel vind hoor. maar daardoor heb ik heel weinig striae, allen bij de navel.
en ik heb geluk denk ik dat ik de vorige keer afval en hopelijk nu ook zo volhoud.
Daar zou ik wel blij mee zijn, dan ben ik straks gezonder van gewicht.

maar de vorm zal blijven, ik zal nooit een strakke buik hebben en ach ja het blubbert wel lekker mee.
mijn man kijkt daar niet naar, borsten en billen verder komt die niet hihihi

ik moet er nu ook niet aan denken om strakke kleding aan te hebben,d ie megaslips worden al te krap en is de grootste maat. maar ja de druk he die kun je nu niet meer hebben en mijn buik is huge!

Strakke kleding is hier ook achterin de kast beland. Ik krijg er enorme jeuk van! Ik krab me de hele dag al een ongeluk, laat staan met banden en strakke kleding hihi. Helaas voor al die kleurige buikbanden die nog in de kast liggen..
Vanmiddag maar eens vragen op de controle.

haha sweetsicca gebruik hem er na hoor!
en ciomama ik hoop dat tniet aan dde bouw ligt anders hoef kniet te beginnen ben niet zo slank van me zelf!!

Terug
Bovenaan