Vraag aan jullie, ben zwanger van de eerste

A

Anoniem

Guest
Hallo mama’s,

Ik heb even een vraagje: ben zwanger van onze eerste en op zoek naar een goede kinderwagen. Eerst wilde ik helemaal voor de Quinny speedi gaan, maar in de winkel vond ik de wagens van X adventure toch veel mooier eigenlijk, maar daar heb ik een paar negatieve berichten over gehoord.
Dus nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze beide wagens, of een andere wagen die heel erg goed is? Ik zou het leuk vinden om wat reacties te krijgen!

Groetjes, Natascha

Ik heb met beide wagens geen ervaring. Wij hebben een Mutsy en ik moet zeggen dat die nogal tegenvalt. Vooral mijn man vindt het een onding.
De zwenkwielen zwabberen heel erg en er is weinig opbergruimte onderin de bak

Wij hebben ook een mutsy, een 4rider ligt gewicht en wij zijn er heel tevreden over. Hij is makkelijk in te klappen (blijft wel redelijk groot) en is erg goed wendbaar. Ook het loshalen van wieg en/of wageninzet is heel makkelijk. Met behulp van een adapterset past de maxicosi er ook op (mutsy heeft ook eigen autostoeltjes)
De voorste zwenkwielen zijn ook vast te zetten voor het wandelen in het bos of op gras, erg handig.
Wat voor ons ook een reden was om de mutsy te kopen is de hoogte van de bak. Die is lekker hoog waardoor ik niet ver hoefde te bukken om ons meissje er in te leggen. Een vriendin van mij heeft hem om die reden niet gekocht. Die kon nl niet over de kap heen kijken. Allemaal dingen om op te letten dus.

Succes met kiezen.

Anja

www.xadventure.nl

Wij hebben een X-Adventure kinderwagen, en zijn superenthousiast. Hij rijd erg licht (met 1 vinger voort te duwen) en heeft 3 wielen waardoor hij superwendbaar is. Dylan ligt inmiddels in de buggy welke bij de kinderwagen geleverd word en ook deze ligt heerlijk (hij slaapt namelijk in de kinderwagen niet in het ledikant overdag). We hebben al vele kilometers afgelegd en nog steeds geen spijt van de aanschaf :)

Groetjes vonneg

hier de quinny speedi sx. ben er heel tevreden over rijdt heel soepel. en ik vind hem wel heel mooi!

groetjes

Hier ook de Quinny, hij gaat nu al voor de tweede ronde mee en bevalt nog steeds heel goed. Nu ook met onze oudste op het peuter-mee plankje.
gr,
Ruth

wij hebben quinny 4 wieler millenium edition. Erg stabiel, rijd
makkelijk, zelfs door bossen. Veel ruimte onder.   Supertevreden!

wij hebben ook een X-adventure. Het is een hele fijne kinderwagen. Heel wendbaar en makkelijk op te vouwen. Wij vinden hem ideaal.

Terug
Bovenaan