Vraag aan jullie, ben zwanger van de eerste

Hoi meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik ga binnenkort met m'n moeder even gezellig langs een aantal babyzaken en laat me dan nog eens voorlichten. Ik vind het nog steeds moeilijk kiezen tussen de Quinny en x adventure maar gaat wel goed komen :).

Groetjes en fijne dag nog iedereen!

Natascha

Hallo,

Ik heb zelf een hele andere wagen, maar wil even reageren. een aantal vrienden van ons hebben de quinny speedi en ervaren dat het heel vervelend is dat de wagen in de buggystand niet helemaal rechtop kan. Hun kindjes liggen dan toch nog een beetje en die kindjes vonden dat heel vervelend. Een stel heeft zelfs een spanband achter het zitje gemaakt, zodat het kindje wel rechtop kan zitten!
Misschien iets om mee te nemen in je beslissing!

groetjes,
kiki

Wij hebben ook een x-adventure wagen. Prima wagen, heel wendbaar, rijd echt superlekker en idd met een vinger te duwen zeg maar. Ook prima in te klappen als je de reiswieg in gebruik hebt maar met de buggy inklappen vind ik hem wat minder praktisch. De ruimte eronder is een beetje gefrot met boodschappen, is bij andere wagens soms praktischer.
Wil je later nog een kind (zeker als je ze kort op elkaar wilt) is een andere wagen misschien ook fijn, er zijn namelijk ook wagens waar je later nog een tweelingwagen van kunt maken geloof ik.

Maar X-adventure, prijs/ kwaliteit verhouding is hardstikke goed!!

Terug
Bovenaan