Vraag aan meiden die temperaturen

@Vennetje temperatuur schoot daarna weer omhoog naar 36,8 en daarna weer 37,1. Het was dus wel een innestelingsdip want zondag voor het eerst in mijn leven een positieve test gezien. Dag er na verschillende testen gehaald en op alle verscheen een streepje! Wel heel licht nog.. dus durf nog niet heel blij te zijn! Hoop dat het goed blijft gaan en duim ook voor jou! 
 
Wauw LilaX wat fantastisch!!! Ik ben super blij voor je! ??? nu krijg ik zelf ook hoop want ik heb letterlijk hetzelfde gehad maar wel een stuk eerder volgens mij.. namelijk 3 a 4 dpo. Maar ik durf na de afgelopen teleurstellingen nav symptomen niet teveel te hopen dus blijf er heel nuchter onder. Hopelijk heb jij heel snel een knaltest en blijft alles goed gaan!  Heb je al een digitale gedaan? Die schijnen ook al te werken bij lichte steepjes.
 
@Vennetje ah zo lief! Ik duim zo voor je!!! Ik had het nog nooit gehad maar een daling van 0,5 zegt vaak wel iets! Heel spannend voor jou!!!!! Ik hoop dat het bij mij goed zit. Net nog even een test van Kruidvat 2v5 gedaan en volgensmij hebben die meer hcg nodig dan early en die was overduidelijk positief. Ik duim echt voor jou! Blijf mee kijken op het forum. Wat ik deze maand wel anders heb gedaan si geen ovutesten, niet meeschrijven met het NOD forum en gewoon alles lekker z'n gang laten gaan en genieten. Dat werkte voor mij echt!
 
De digitale van gister was negatief.. weet nog niet of ik een nieuwe ga kopen. Niet echt nodig maar wel leuk om te doen!
 
@Vennetje ik las je berichtje in de NOD groep. Denk dat dat heel goed is om even alles los te laten. Helaas heb ik een vroege miskraam gehad afgelopen maandag (nadat ik een week wist dat ik zwanger was). Ben er echt kapot van.. ik vind het zo jammer ookal was het zo pril, we waren al een halfjaar bezig.. hopelijk is het snel weer raak. Jij veel succes en hopelijk ook snel raak!
 
Terug
Bovenaan