vraag aan sassie28

A

Anoniem

Guest
Hoi Sassie,

Weet niet of je nog wel op dit forum leest, nu je zwanger bent!! maar probeer het toch. ik had vorige week een vraag gesteld over steekjes links   onder in mijn buik. jij herkende dit toen en met een goed resultaat!!!!! Nu heb ik weer een vraagje, sinds gisteren heb ik die steekjes nog wel maar meer een ongi gevoel en heb ook last van zuur! herken je dit? Of moet ik de hoop echt opgeven nu? Word gek van mezelf, ik had zo met mezelf afgesproken dat ik me niet zo druk zou maken om elk signaaltje van me lichaam, maar weer niet gelukt. Heb trouwens ook last van afscheiding, vies verhaal, best veel, had ik vorige maand om deze tijd niet? mijn nod is 6 aug!

Alvast bedankt,
groetjes

p.s. met jou alles goed?

Hee Cosy!
Je verwacht eigenlijk een berichtje terug van Sassie, maar ik las het en is zo herkenbaar he!Ik heb 14 aug mn nod, maar heb sinds een dag of 4 of 5 steeds als ik iets warms eet last van brandend maagzuur?!En die steekjes zijn nu minder maar had voor mn eisprong ook zo'n raar gevoel in buik. Nou ik hoop dat bij ons beiden dat zuur een goed teken is!!!!!duim duim duim!!
succes met wachten.....!
xx Zuus

hoi,

bedankt voor je reactie, ja gek he, ik geloof toch niet dat ik het me inbeeld. ik dacht eerst, misschien moet ik wat eten en gaat het dan weg, maar het blijft! en die krampjes in de liesstreek, die had ik rond mijn eisprong maar ook vijf dagen erna tot nu toe. ik durf   niet echt te hopen, maar wat is het dan? neemt mijn lichaam me in de maling?
laten we voor ons hopen en duimen dat het een goed teken is.
ben jij al lang bezig?

Ja heb al meer gelezen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden!Maar we hopen gewoon op het beste!!Zijn bezig met ronde 1!!
Konden we maar af en toe even vooruit kijken he!!
Gelukkig krijgen we maandag vakantie en dan dus even wat afleiding, ben benieuwd als ik weekje niet hier rond kan hangen!!(afkickverschijnselen!!)
tot snel!
x Zuus

nou zuus ik was ook blij met jou antwoord hoor,maar heb ook nog even op het zwanger forum gekeken, maar ook daar geen sassie28, er maar vanuit gaan dat geen nieuws goed nieuws is. Misschien dat ze morgen nog op dit forum leest, je weet het nooit.

groetjes Nicole

hee cosy

ik reageer ff hier op jou vraag of ik veel ov testen heb gebruikt voordat ik zwanger ben. antwoord: nee. Ik was in ronde 3 al zwanger en toen een MK gehad. Daarna met ov testen begonnen omdat je na een MK je cyclus niet goed meer weet, op dag 18 pas mijn ei en tja, meteen weer zwanger!! Nooit gedacht en was er ook niet mee bezig omdat ik eigen niet eens op de 'juiste'dagen heb geklust....maar dit kindje wil echt bij ons zijn denk ik dan maar!!! ben nu 6 weken en morgen mijn  eerste echo..

Heel spannedn voor jou he!! weet er alles van hahahah wens je veel sterkte met afwachten he. Ken dat niet zo omdat ik 2 dagen voor mijn NOD al een posi test had...:)
toi toi en hopelijk mag jij ook verhuizen naar zwanger zijn/april forum!!

liefs sweety

Hoi Sweety,

bedankt voor je reactie, denk toch steeds meer dat het niet raak kan zijn. word gek van dat wachten. en overal die zwangere vrouwen, ik weet dat jij daar ook bij hoort hoor, gun het jullie ook, maar het ziet er dan altijd uit alsof het zo makkelijk is, zou het liefst willen schreeuwen: hoe lang heeft het geduurd?????
ik hoop dat ik ook met die ovulatietesten net   zoveel geluk heb als jij, je leest toch ook vaak dat het niet meteen resultaat opleverd, dat het zelfs nog heel lang kan duren!!

groetjes Nicole

tja...tis ook echt niet eerlijk af en toe he...ik ben een super geluksvogel en besef daqt maar al te goed...mijn vriendin is al 3 jaar bezig. alle IUI nehandelingen mislukt en nu dus IVF...kan zijn dat zij helemaal nooit een kindje mag krijgen...gewoon niet eerlijk...maar ik kan er niks aan doen helaas.. als ik kon waren jullie hier allemaal zwanger geloof me!!!

Ik kan je alleen maar zeggen succes met afwachten en probeer beetje bezig te blijven dan is het wat sneller 6 augustus...als een posi test hebt vergeet je al snel hoe zenuwachtig je was...heel raar maar waar...

liefs sweety

Terug
Bovenaan