A
Anoniem
Guest
idd tis ook af en toe echt niet eerlijk...mijn vriendin is al 3 jaar bezig. alle IUI behandelingen zijn mislukt en nu dus IVF. het kan zijn dat zij nooit een kindje in haar armen zou houden. Ik besef dus heel goed wat voor een geluksvogel ik wel niet ben zo snel. en idd, die testen werken echt niet altijd even goed. als je zelf een laag LG hormoon hebt kun je testen tot je een ons weegt maar dan gebeurt er op die test niks terwijl je toch je ie hebt...probeer een beetje bezig te blijven..tis lastig maar anders duren de dagen wel erg lang. en 6 augustus is al bijna he...spannemd hoor
Maar ik heb geen klachen op krampen na, dus je kunt ook gewoon zwanger zijn zonder gedoe en klachten hoor!!
Ik wens je veel succes nog deze dagen en hopelijk ben je zwanger he!!!meer kan ik helaas niet voor je doen anders was iedereen hier nu al zwanger geloof me!!!
liefs sweety
Maar ik heb geen klachen op krampen na, dus je kunt ook gewoon zwanger zijn zonder gedoe en klachten hoor!!
Ik wens je veel succes nog deze dagen en hopelijk ben je zwanger he!!!meer kan ik helaas niet voor je doen anders was iedereen hier nu al zwanger geloof me!!!
liefs sweety