vraag als niet zwangere

Hallo Allemaal,

Als eerste natuurlijk gefeliciteerd! geniet ervan!

Ik heb een vraag over de zwangerschapstest. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik meteen een positiefe test. nu ben ik 5 dagen overtijd en heb ik 2 dagen terug voor het laatst getest en deze test was negatief. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? dat de hoeveelheid HCG per kind verschilt? of hoop ik nu teveel dat het alsnog een positieve uitslag wordt? (stiekem ga ik er alwel vanuit dat ik ongesteld ga worden)
Alvast heel erg bedankt voor de tips en antwoorden
 
hallo,

ik heb het ook gehad en testte na anderhalve week pas positief!
maar ben nu wel 9 weken zwanger!
wat voor test heb je gebruikt want dat kan ook verschillen!
maar misschien maak je gewoon nog niet genoeg hcg aan om de test positief laten te worden!

xx sas
 
Gefelciteerd! heb volgens mij net over jou gelezen op het andere forum. iets wat jij had geschreven toen je aan het wachten was. Ik heb de kruitvattest gedaan. Heb jij nog tips over testen die ik beter kan gebruiken? Ik wil eigenlijk pas vrijdag weer testen.
 
ik heb zelf de clear bleu gebruikt die is duidelijk staat gewoon zwanger of niet zwanger en is een hele gevoelige test!
ja je kan beter ff wachten hoe moeilijk het ook is anders test je mis weer te vroeg!
heb je ook het idee dat je zwanger bent of niet?

xx sas
 
Ok heb voor mijn zwangerschap ook wel eens een test gedaan als ik weer eens een paar dagen over tijd was. dezen sloegen altijd negatief uit en een paar dagen later werd ik dan ongesteld...

Nou maar even afwachten dus en als het met een paar dagen nog niet is weer een test doen... hoop voor je dat het dan positief is
 
de clear blue gaf bij mij niet zwanger terwijl ik na een week overtijd toch wel positief testte. Die goedkope van de kruidvat zijn net zo gevoelig dus daar zit het em niet in.
 
Terug
Bovenaan