vraag als niet zwangere

Ik wist zo goed als zeker dat ik zwanger was toen ik teste, toch liet de eerste test helemaal niets zien! Maar dan ook echt niets.... Had de test gedaan na 20 uur vliegen en midden op de dag zodra ik thuis was, maar dan had ik toch een controlestreepje moeten hebben. Helemaal niets. Volgende dag kwam een licht streepje en nog een dag later kleurde de streep hartstikke snel en fel!

Succes met de test vrijdag en zal inderdaad een goede (helaas ook duurdere) test kopen.
 
Hoi hoi,

nee heb het nooit gehad, met 1 dag overtijd bij de eerste al getest, en al was het heeeeel licht (je zag het alleen als je tegen het licht aan keek) het was toch een echte stip, week later voor de zekerheid getest en toen was ie feller.
Het maakt echt niet uit of je een dure of een goedope test hebt, ik heb altijd goedkope testen gehad, van de drogist, 2 voor 5 euro. bovendien test de doket ook met zo'n goedkope test.
Het is de naam en de vorm waar je voor betaald...

 
@ Bettie,

dat kan natuurlijk. Mischien heb je net een verkeerde gehad, of iets niet helemaal goed gedaan. Bij de een moet je over het staafje plassen, en de ander met een pipetje druppeltjes toevoegen, maar ik zeg altijd, als het niet goed zou zijn zou het niet worden verkocht, toch?
 
Terug
Bovenaan