Vraag het ook maar even hier.

A

Anoniem

Guest
Hallo zwangeren meiden,
Gefeliciteerd allemaal en veel geluk gewenst dat als eerste!!

Nu mijn vraag heb het ook al bij zwanger worden gevraagd maar hier zijn de meeste zwanger en weten wat je voelt.

Ik zit nu een paar dagen voor mijn nod, vorige week, jeukende en pijnlijke borsten en nu soms branderig, maar nu heb ik sinds gister echte menstruatie krampen, en ben ik met vlagen misselijk, vanmorgen werd ik wakker met steken en zeuren links onder in mijn buik, nu loop ik al een hele dag met mijn broek los, omdat ik een heel strak en gespannen gevoel heb.

Mijn temp schommeld ook erg maar is best wel hoog, komt niet onder de 37.1, normaal is het 36,3 of 36,4.
Wat denken jullie, zou het deze keer gelukt zijn??
Bedankt voor de antwoorden.
LIefs een afwachtende kyrabella

Hoi,

Wil even reageren op je berichtje.
Ik had net als jij echt het gevoel ongesteld te moeten worden, krampen etc..
Ik had al een potje zitten huilen omdat ik overtuigd was dat het niet gelukt was die maand. Mijn temperatuur bleef echter hoog. Twee dagen later was de test vet positief. Ik bleek dus wel degelijk zwanger. Mijn temp was toen 14 dagen hoog. Normaal zakte deze na 9-11 dagen naar beneden en werd vervolgens ongesteld.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus wel.

Succes.

Martine

P.S. Laat even weten of het gelukt is?

Hoi

Hier mijn ervaring. Ik had nergens last van. Behalve ook menstruatiekrampen. Deze had ik al ruim voor mijn nod. Ik denk wel 5 of 4 dagen ervoor. Ik alsmaar naar de wc om te bevestigen dat het weer niet gelukt was. Maar er kwam steeds niks! Een dag voor mijn nod getest en een vaag streepje! Na nog een paar dagen een vette streep!
Bij menstr.kramp kun je natuurlijk ook ongi worden maar het hoeft dus niet!
Veel succes en laat het weten.

Bedankt voor jullie reacties, ik zeg ook ja, maar ben al eens een keer door mijn lichaam voor de gek gehouden, maar het gekke is dat het nu zo anders voelt, ik heb nog nooit zulke krampen gehad voor mijn nod, meestal heb ik die pas als ik het echt ben.
Idd ben ik ook al een paar keer naar de wc gegaan om tekijken of ik het was, denk komt het misschien eerder maar nee.
11 mei is mijn nod, vorige maand werd ik het ook eerder maar toen voelde ik niks, 3 dagen eerder, ik heb eenn cyclus van 27 dagen op dag 28 ben ik altijd ongi.
Daar kan ik dan nu toch ook wel van uit gaan?? want als ik net als vorige maand eerder zou moeten zijn dan zou mijn nod vandaag zijn.
pfff die onzekerheid ook, nu testen kan ook nog niet toch??
LIefs

Spannend hoor!
Testen zou ik nog eevn mee wachten (hoe moeilijk dat ook is) Je kunt ca 3 dagen voor je nod wel testen met bv. testen van sensitest of matcare. Die zijn nl. gevoeliger. Maar wel met ochtendurine. En je moet uitgaan van je langste cyclus. Ik heb ook 3 dagen voor mijn nod getest (sensitest) en kreeg een heel vaag streepje maar je zag 'm wel!

oh wat spannend zeg!!

Ik voelde ook dat de klachten deze keer anders waren. Hoge "schommelende" temperatuur, apart vaag ongi gevoel in mijn onderbuik en ja steken in mijn linker zij. Ohja, mijn borsten voelden ook anders. Soms een beetje misselijk draaierig.
Toen een DA-testje er tegen aan, een lichte streep!! ( geen ochtendurine) De volgende  ochtend heel vroeg ( 5uur, maar als je moet plassen;) )  een clearblue gedaan, en die gaf meteen een dikke vette + !!!!

Ik zou zeggen, wie niet waagt.......

Liefs Noelie

Net terug van curcus, ben moe en misselijk! had ik vanavond rond het eten al, heb met moeite een boterham en een banaan gegeten.
Heb een enorm zeurderig gevoel in mijn buik ( nog steeds die ongikrampen ) en ik moet echt slikken tegen de misselijkheid( voor de gene die het niet weten ben ik een aantal maanden geleden overtijd geweest ( zes dagen ) en toen voelde ik ook van alles en toen had ik het dus mis, nu voeld het ook anders dan toen maar ben toch bang dat ik me het verbeeld( dat ik weer gefopt word door mijn eigen lichaam ) hoewel ik er diep in mijn hart zeker van ben dat het nu wel raak is, heb nog nooit zulke ongikrampen gehad voor mijn nod zelf niet als ik het eerder werd dan gepland lees hierboven.

Wanneer hebben jullie dan posi getest voor je nog, ik moet nog tot vrijdag dan is mijn nod vind het zo spannend.
Heb wel een eigen merk apotheek test liggen maar wil eigenlijk ook wachten anders is de teleurstellig er misschien ook.
Oja heb een drukkend gevoel op mijn blaas denk dat ik steeds moet plassen maar dan komt er bijna niks ( doet geen zeer met plassen )
Liefs en bedankt voor jullie steun

Hoi hoi,

Zelf deed ik een test van predictor op de dag van mijn NOD omdat ik die dag naar de dokter voor iets moest ik dacht gelijk maar ff testte en toen testte ik negatief. Ik voelde me wel anders als normaal en ook mijn cyclus was elke keer eerder maar niet langer als 28 dgn. Toen testte ik diezelfde week vrijdag ochtend en daar stonden   twee dikke strepen. Ik temperatuurde eigenlijk nooit ik wist wel dat vlak voor de NOD mijn temp laag was en dan werd ik ongi dus toen heb ik ook ff getemp en die bleef maar hoog 37,2 37,3 en ja hoor posititef.

Wens je heel veel succes en wie weet afwachten denk ik.

Gr Fruit Girl 25 wk en 5 dgn

Terug
Bovenaan