Vraag het ook maar even hier.

Mijn temp is normaal ook altijd laag 36,3 tot 36,5 nu dus al een paar dagen 37,1 tot 37.1,8 dus wel hoog en vanmorgen weer dus het blijft spannend nu twee dagen voor nod, hoeveel dagen voor je nod gaat je temp omlaag??

vanmorgen licht misselijk en nog steeds een ongi gevoel, mijn darmen gaan ook erg tekeer, het rommeld en borrelt.
Kan niet anders dan afwachten.....
Liefs

hoi hoi

jeetje wat een zonzekerheid he?
is het je 1e kindje overigens?iedere zwangerschap kan anders voelen he?

pas op dat je je niet helemaal gek laat maken want dat is ook niet goed he?ik hoop voor je dat het zo is maar het kunnen ook heel goed tekenen van ongesteldheid zijn hoor..
spannend.

ik had ook zo'n gevoel van volgens mij.... en heb veel te vroeg getest (4dgn voor nod) maar wel een licht streepje. vervolgens door de wardesmolen bij huisarts waar het heel extreem spannend door werd. waardes waren te laag, miskraam blabla en ik me maar goed blijven voelen en wel superonzeker.
uiteindelijk stegen mijn waardes als een tierelier en bleek ik weldegelijk zwanger!
waarschijnlijk dus heel pril.
ben wat vermoeider en s'avonds opgezette buik. verder pijnlijke borsten en da wast.
22 mei naar vk en daarna echo als alles zo blijft gaan als nu.

zou dus willen zeggen vertrouw op je gevoel maar dat is iets groots en je kunt jezelf ook voorliegen wat dit betreft.
heb geduld wacht af en TEST!
haha
ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt!

laat weten hoe het afloopt!

xxx ester

ja het is niks dat wachten, ik heb ook in de middag en avond een opgeblazen gevoel zit thuis met mijn broek los, hij zit niet strak maar dicht is niet lekker.
We wachten maar af....
LIefs

hallo
ik heb de test gedaan met 6 weken was daarvoor ook ontzettend moe enzo.
ik heb lang gewacht want was al een keer eerder ander halve week over tijd en   toen had ik ook last van dingen die je met zwangerschap ook had maar die keer was ik dus niet zwanger ja of miskraam gehad maar dat weet ik niet. had wel meer buikkrampen.
maar die met 6 weken was dus wel positief ben nu 18 weken zwanger.
wel lastig hoor die onzekerheid. het kan zijn dat je zwanger bent, maar hoeft dus niet perse.
ik hoop voor je van wel.
groetjes marielle

Hoi Kyrabella
Was even aan het lezen bij het zwanger forum, beetje info opdoen, en daar las ik jou verhaal. We zitten echt in het zelfde schuitje!! Ik heb as zondag mn NOD. maar heb zeker al een week last van krampen, romelan in mn buik af en toe zo'n misselijk gevoel. Heb zelfs vorrige week een klein beetje bloed verloren (misschien innestelings bloeding).
Ook ik kan echt niet wachten tot ik kan testen! Heb het gevoel dat ik zwanger ben maar ben ook bang dat mn lichaam me voor de gek houd! Vind het zo spannend. Ik ga als ik het volhou ( en nog niet ongi ben) ga ik vrijdag na mn NOD een test doen. Ik hoop dat we dan allebei zwanger zijn!!!
Ik hou je op de hoogte, jij ook?? (op zwanger worden forrum?!)
Voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

x suuz

Terug
Bovenaan